sobota 21. října 2017

Máte oslabené a poškozené vlasy? Mám pro Vás řešení!

Asi každého trápí rychle se mastící vlasy, ale ještě více poškozené a oslabené vlasy, mám pravdu? 
Mám pro Vás řešení jak se oslabených vlasů zbavit  a jak jim dodat zase vše potřebné!
No co si budeme povídat. Sama s tím mám problém, že mám oslabené vlasy,ať už barvením či prostě tím, že vlasy ztratily 'energii'. Našla jsem ale šampon díky jemuž jsou moje vlasy vyživené a jejich celkový stav se změnil k lepšímu. Šampon krásně voní. Je to teda fíková vůně, ale i tak je to úžasná vůně. Já sama si nerada umývám vlasy šamponem, který mi nevoní nebo který mi vyloženě smrdí. Proto si hodně potrpím na výběru šamponu.  Značka Kallos je kvalitní a hlavně levná. Šampon má 1000l a stojí pouze 84Kč, což mi přijde skvělá cena. No a jaké pociťuji výsledky? Jak jsem již psala celkový vzhled vlasů se zlepšil. Vlasy jsou vyživené a už nedělají takovou neplechu jakou dělaly. Navíc když používáte tento šampon nemusíte používat kondicionér, protože po umytí tímto šamponem jsou vlasy krásně hebké a lesklé, takže kondicionér nebude potřeba. 
Určitě bych tento šampon doporučila těm, kteří mají taky problém s vlasy a kterým dělají neplechu! S šamponem jsem vážně spokojená a i mé vlasy mi děkují, že jim dopřávám takovou péči s tímto šamponem. Navíc značka Kallos má plno šamponu, tak mrkněte!

Šampon si můžete zakoupit na NOTINO.CZ
 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)