neděle 1. října 2017

Strašidelné příběhy: Písnička

Možná mi tuto někdo neuvěří ale já vim že se mi to fakt stalo: Jednou ,když jsem byla doma sama tak jsem zrovna byla na compu a pouštěla si písničku ICQ tu ruskou. No a v půlce tej písně najednou spadla moje váza co jsem měla na poličce. Strašně jsem se lekla ale řekla jem si v poho už klid tu vázu jsem dostala od prababičky.
Pak naši přijeli z obchodu a mamce volal děda že prababička umřela. Hmm tak z toho jsem měla hrůzu a řekla jsem mamce o té váze. Ona mi moc nevěřila ale přece jenom se trochu taky bála.
Potom jsem dostala k vízu novou MP3 a tak jsem si tam stáhla všechny písničky i ICQ. Právě jsme jeli jenom s mamčou na dovču autobusem. Celý zájezd byl v pohodě vše jsme si užívali, ale když jsme jeli cestou domů tak sem si tu písničku pustila a trošku vzpomínala na babičku na jednou ale se celý autobus nadzvedl z jedné strany tak sme se podívali co se stalo. Pod kolem ležela motorka a pod autobusem motorkář. Naštěstí nezemřel ale měl pohmožděná žebra a do krvava odřené stehno. Nevím jestli je to prababičkou nabo písní ale tu písničku si už radši nepouštím. 

Zdroj: http://bubaci.zolta.cz/2016/03/01/pisnicka/

 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)