neděle 1. října 2017

HUBNUTÍ: Hubnutí podle individuálních potřeb - 3DCHILI.CZ

♥Ahoj Všichni.
V minulém článku jsem slíbila, že vyjde ještě jeden na téma 3D Chili. Ve kterém popíšu svůj vlastní názor a tak Vám o tom povím víc. 

Produkt 3D Chili je čistě přírodní a je také součástí dietního plánu na 28 dní. 
Úvodem bych asi chtěla říct, že jsem člověk, který má nějaký ty kila navíc. Nehrotím to, ale zase se snažím jíst trochu zdravěji a také chodím do fitka, někdy si jdu zaběhat, zaplavat a někdy si zacvičím prostě jen tak doma.  
Když jsem ale narazila na čistě přírodní produkt 3D Chili řekla jsem si proč ho nevyzkoušet? Není to nic škodlivého! 

3dchili.cz  jedno balení STARTER,799Kč..

Pokud se ptáte proč chili, tak to proto, že produkt je čistě přírodní a vychází z přírodních složek na hubnutí -  koření. Tabletky mají tři barvy, jejich dávkování je rozdělené na tři fáze. Žlutá tabletka 30 min. před snídaní - RÁNO. Červená tabletka 30min. před obědem - ODPOLEDNE. Zelená tabletka 30min. před večeří - VEČER. Samozřejmě, že to nefunguje tak, že celý den budete hladovět a brát tabletky to ne :D. Vyčetla jsem, že tabletky fungují i když nejíte "zdravě" ale přece jenom bude lepší, když si to budete hlídat a nebudete se cpát nezdravým atp. To už ale záleží na Vás. 

Menší info, co každá tabletka obsahuje:

Žlutá tableta/ráno –  obsahuje složení, které pomáhá absorbovat tuky a sacharidy a příznivě ovlivňuje náš trávicí systém – zázvor, kurkumu, bílá fazole, garcinia cambogia. Červená tableta/odpoledne – tabletka na odpoledne je přírodním fat burnerem. Tady je aktivní složkou mimo jiné kapsaicin pocházející z chilli papričky (podporuje metabolizmus v pálení tuků) Zelená tableta/večer – očišťuje organizmus. Tato tabletka je unikátním složením zeleného čaje, chlorelly a bobulí acai.
TIP: pro rychlejší efekt, si můžete dávat dvě tablety najednou, tedy dvě žluté ráno, dvě červené odpoledne, dvě zelené večer.

Jak vidíte, každá kapsle obsahuje složky, které jsou pro tělo prospěšné. Takže pokud tyto potraviny nejíte, v kapslích je do sebe dostanete:)
Tady můžete vidět, jak jsou 3d chili účinné a jaké mají vlastnosti oproti kapslím od jiných značek, obsahující zelenou kávu..
 U těchto hubnoucích tabletek mě zaujalo nejvíce asi to, že obsahují přírodní složení, a že jsou prospěšné nejen tím, že po nich člověk může shodit nějaké to kilo, ale obsahují takové látky, které podporují správné fungování ať už zažívací soustavy nebo cévního systému atd. 
 U někoho tyhle tabletky fungují, u někoho zase ne. Já se přidávám k těm u kterých to funguje. Zhubla jsem nějaké 2kg. Snažila jsem se dodržovat pitný režim a hlavně jíst trošku více zdravě, více zeleniny, ovoce, bílkovin a podobně. 

Snad jste se dozvěděli vše co jste potřebovali vědět. Máte zkušenost s nějakými tabletkami a jaký máte názor na 3D Chili?

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)