neděle 22. října 2017

Soaphoria Organic mandlový olej - Proč si ho pořídit?

Není to dávno, co jsem si pořídila tento mandlový olej od značky Soaphoria.
Vždycky jsem tento olej chtěla vyzkoušet, ale až teď jsem si ho pořídila. Mandlový olej je super na suchou a citlivou pokožku, vlasy a dokonce i nehty. Neucpává póry! Toho se nebojte. Vyživuje a udržuje pokožku hebkou a samozřejmě zdravou. Také zklidňuje záněty, popáleniny, ekzémy a lupenku. Olej chrání vlasové folikuly a urychluje jejich růst - olej používám hlavně na vlasy a také na nehty. Používám ho také hlavně kvůli tomu, že zabraňuje vypadávání vlasů. Vypadávání vlasů je úplně normální, ale já olej používám už hlavně kvůli tomu vypadávání a kvůli tomu, že stimuluje vlasovou pokožku. Olejíček můžete také používat jako prevenci proti vzniku strií, celulitidy a vrásek. Určitě je dobré vlastnit takový olej, protože zrovna třeba tento mandlový nebo také třeba kokosový olej dokážou zázraky. Nebo také olej můžete používat po holení! Co se týče vůně, tak nevoní je bez vůně. Olej se krásně vstřebá a nevyvolává žádnou nežádoucí reakci na pokožce. Olej bych Vám jedině doporučila, protože jsem s ním vážně spokojená! Používám ho snad na všechno co jsem tu vypsala, tak ho určitě vyzkoušejte taky! Budete se divit! 

Mandlový olej zakoupíte na Notino.cz 
 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)