neděle 1. října 2017

Strašidelné příběhy: Strašidelný dům

Já mám takový strašidelný dům. Pořád tam straší, ne furt, ale skoro pořád. Když jsem byl malé dítě, tak jsem občas cítil mrazení po celém těle až se mi vlasy naježili. Jakmile jsem toto ucítil, rychle jsem se schoval pod duchnu a dělal že tam nejsem.
Když jsem byl o pár let starší, už jsem se tolik nebál. Opět jsem ale ucítil mrazení a začaly se mi ježit vlasy, když v tom jsem uviděl nějaké postavy! Myslel jsem si že se mi to zdá, že to mám v palici zafixované od dětství, a že tam přece nic není.  Jsou to takové pocity, kdy jste bezradní, sevře se vám hrudní koš a máte strach kamkoliv se pohnout. Nemůžete však zavřít oči, musíte to stále sledovat.  
Teď jsem zas o něco starší. Přivedl jsem si domů svou současnou ženu, ale nikdy jsem ji o tom neřekl. Vlastně nikomu jsem o to neříkal, aby mě neměli za blázna. No a v tu noc jsem zjistil, že tam fakt jsou a že se mi to tehdy nezdálo. Bylo už pozdě v noci, oba dva jsme spali, a najednou zas ten známý pocit. Byl tak silný, že mě i vzbudil. Ležel jsem na boku, přítelkyně byla přitulená k mým zádům. Odhodlal jsem se otevřít oči a se strachem jsem sledoval, jak někdo(něco) stojí nad postelí a kouká na nás. Postava byla tak jasná jako nikdy jindy a druhá tam chodila po pokoji a nevím co tam šmejdila. Možná, že to netrvalo dlouho, ale mě to připadalo jako neskutečně dlouhé mučení. Pak jen vím, že mrazení zmizelo a přítelkyně se mě chvějícím hlasem zeptala co to bylo? Tak jsem jí o tom všem řekl a od té doby jsme připraveni na vše. Stejně nás to vždy ale zaskočí. I tak se neplánujeme odtud odstěhovat, naopak chceme všechno spravit a žít s tím vším dál.

Zdroj: http://bubaci.zolta.cz/2016/03/01/strasidelny-dum/
 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)