úterý 15. srpna 2017

BaByliss Fashion Curl Secret loknovací kulma - Vyplatí se?

♥Ahoj všichni. Dnešní recenze bude na loknovací kulmu BaByliss. Já si vlnité vlasy dělám docela často. Dělala jsem si je normální kulmou a to už mě nebavilo, protože to trvalo hrozně dlouho. Nejen, že jsem si musela přivstat tak o 1hod, ale už mě to nebavilo furt natáčet. Navíc jsem měla tu kulmu ještě po mojí babičce a to by jste nechtěli, to mi věřte. Dělala jsem vlnité vlasy opravdu dlouho. Koukala jsem po různých těch jiných a lepších. Zalíbila se mi tato kulma, protože cenově to jde. Jsem s ní spokojená a opravdu mi to stačí. Nepotřebuji kulmu na vlasy, která stojí tam třeba 4000Kč. Tahle je obyčejná a super. Udělá krásné lokny a netrvá to tak dlouho. Navíc vlasy navíjí úplně sama ! Poprvé jsem se bála, že se mi vlasy zacuchají, upálí a taky jsem se bála, že nepůjdou vymotat. Ale i přes to všechno jsem to zkusila. První pramínek jsem namotala moc tlustý, takže to nešlo a musela jsem znova. Další pramínek byl tenčí, ale zase jsem kulmu dala hodně ke kořínkům, což se nemůže. Pak se mi už ale dařilo a kulma vyčarovala krásné lokny. Co mě ale trošku štve je to otravné pípání. Vlastně když kulma "zapípá" čtyřikrát, tak už je to signál, že vlasy jsou navlněné a je potřeba kulmu odendat a dát kulmu na další pramínek vlasů. Tak akorát mě trošku štve to pípání, ale není to nic hrozného. Když už si na to zvyknete, tak Vás to nebude tak štvát. Pokud kulmu necháte na pět pípnutí tak Vám jakože "vynadá" nebo Vás upomene, že je třeba pramínek vyndat. Výhody této loknovací kulmy jsou: namotává vlasy za Vás, bezpečnost manipulace s horkou loknovací částí, vykouzlí nádherné vlasy. A nevýhody? Ano také nějaké jsou: časová náročnost (pro ty co mají hodně husté a dlouhé vlasy) než si zvyknete, tak manipulace bude obtížná, otravné pípání ( ale věřte, že časem si zvyknete)
A odpověď na otázku "VYPLATÍ SE?" Ano, vyplatí.
Loknovací kulmu seženete na NOTINO.CZ
 

2 komentáře:

  1. vyzerá super a ako ju popisuješ, tak ešte lepšie... :).
    jediné, čo mi chýba, je fotka vlasov, aké kučierky to vlastne vytvára, bez nej tak táto recenzia stráca význam, nakoľko ľudia túžia vidieť efekt, čo produkt robí, obzvlášť u techniky... ale inak super!!! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. You’re a sauna master. Useful suggestions and sights.    saunajournal.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)