čtvrtek 17. srpna 2017

Břicháč Tom - Jak jsem zhubl 27kg a jak můžete i VY!

♥Krásný den!♥
Dnes mám pro Vás přichystanou recenzi na knihu, kterou mám už delší dobu doma. Dostala jsem jí v rámci spolupráce od MEGAKNIHY.CZ
Dívala jsem se po ní už dlouhou dobu, protože vypadá zajímavě a já se o hubnutí a zdravý životní styl zajímám.
Knihu doslova miluji. Proč? V knize najdete strašně moc receptů, které připravíte do 30min. Jsou vážně jednoduché, když jsem je zvládla já, tak je zvládnete i VY!
Kniha je napsaná velmi srozumitelně a stručně.
Dále tam Tom popisuje jak zhubl těch 27kg. Píše tam svoje osvědčené rady a tipy, které fungují. Také tam psal, že hubnout se pokoušel už tolikrát. Nedařilo se mu to, a proto si našel svojí vlastní cestu. Tu si musí najít každý sám a pak to zaručeně půjde! Koukala jsem, že Tom má i další 2 díly knihy, po které se už dívám. Zatím jen dívám, koupit si jí plánuji taky, ale to až někdy v budoucnu. Tom tam píše opravdu všechno. Jak si rozvrhnout jídlo během dne, také plno mýtů na které odpovídá, dále tam má jeho vzorový jídelníček, vše okolo zdravých tuků, ohledně bílkovin, sacharidů, vitamínů, cukrů. Vše co jsem nevěděla, nebo chtěla se dozvědět jsem se dozvěděla! Píše tam i o svém "horším" obdobím, kdy se mu třeba zastavila váha, kdy se mu nechtělo a také tam radí co dělat, když se Vám zastaví váha.
Kniha je opravdu zajímavá a doslova mě to dělá štastnou číst různé příběhy, jak se lidem podařilo zhubnout, motivuje mě to! 
Rozhodně jí doporučuji těm, kteří se snažili zhubnout, ale nejde to, nebo jste prostě jen líní. Kniha Vám otevře oči a myslím, že i plno nového se dozvíte.
Knihu seženete na MEGAKNIHY.CZ

PHOTO BY: KLÁRA NĚMCOVÁ, 2017
 
PHOTO BY: KLÁRA NĚMCOVÁ, 2017 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)