pátek 25. srpna 2017

SUKNĚ - FILIMODA.CZ

♥Ahoj. Už nějakou dobu mám doma sukni z e-shopu FILIMODA.CZ
Sukně byla dlouhá asi až pod kolena. Moc mi to neslušelo, tak jsme s mamkou vymysleli to, že mi tu sukni  "ustřihne" aby byla kratší a pak mi to spravila, aby nešly vidět nitky a takové věci. Celkově sukně se mi moc líbí a dokonce i velikost sedí. Já vlastním velikost L a ještě je taková větší, takže za mě super!! Protože jestli jste četli článek o džínách ( najdete na blogu ) ty džíny byly velikosti L a nevypadalo to tak. Bylo to jak velikost S. Takže opravdu mě to překvapilo, že velikost krásně sedí, to mě potěšilo. Sukně je z příjemného materiálu. Zeštíhluje pas a má dvě kapsy ( nejde to moc vidět, protože kapsy jsou jako sukně tmavě modré ) Zapínání je vzadu a na zip.  Materiál: 60% polyester, 35% viskóza, 5% elastan. Za mě je sukně strašně pohodlná, příjemná na dotek, rozhodně bych Vám ji mohla doporučit. Víte co je nejlepší? Sukně je dostupná ve všech velikostech! To je skvělé, ne? 💙💜
Navíc e-shop Filimoda.cz mají plno novinek, třeba takové krásné šaty! Určitě mrkněte, mají tam moc hezké věci.
Sukni seženete na Filimoda.cz za 790Kč. Ano cena je taková, ale sukně kvalitní! 
KLÁRA NĚMCOVÁ
KLÁRA NĚMCOVÁ

KLÁRA NĚMCOVÁ


0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)