úterý 15. srpna 2017

Dámská podprsenka háčkovaná na léto

♥Ahoj! Dnes mám pro Vás recenzi na háčkovanou podprsenku. Musela jsem si ji objednat, protože na fotce je úplně boží! No nemám pravdu? Na fotce je všechno boží, ale jaká je pravda? Hned co mi podprsenka přišla jsem ji musela vyzkoušet. No a byla jsem docela zklamaná. Brala jsem si velikost uni a jakože je mi, ale přece by mi sedla větší velikost. U ostatních podprsenek v pohodě mi sednou , ale u této podprsenky bych řekla, že velikost mohla být větší. Další mínus je to, že podprsenka na těle hodně klouže, takže né, že by jste si ji vzali ven, třeba jen háčkovaná podprsenka a nějaké kratasy, na to zapomeňte! Podprsenka je háčkovaná, tudíž když si ji zavážete, tak se rozvazuje a docela klouže. Velikost je uni a je na poprsí 70-90cm. Materiál je taky v pohodě - polyester. Ten moc nemusím, ale u podprsenky budiž. Barvu mám bílou. K dostání jsou také modrá,černá a hnědá.
No znovu bych si tuhle podprsenku už asi neobjednala, ale jen na takové obyčejné nošení, proč né?
Podprsenku seženete na Postovnezdarma.cz 























 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)