čtvrtek 24. srpna 2017

DŽÍNY Z S-FASHION.CZ - Spokojená x Nespokojená?

♥Ahooj! 
V rámci spolupráce mi eshop S-FASHION.CZ zaslal dvoje džíny. Jak jsem byla nadšená?



 Dámské džíny potrhaný efekt

Hned jak mi džíny přišly jsem je musela vyzkoušet! Klasika!
Džíny jsem si brala ve velikosti L. Velikost krásně sedí dokonce džíny jsou elastické, což miluju! Rozhodně nejsou ty, které se hned vytahají nebo tak, ba naopak džíny velikostně sedí a jsou velmi pohodlné. Jsou krásně bíle a mají potrhaný efekt. Typ džín: Slimky. Materiál: 65% bavlna, 33% polyester, 2% elastan. Tyto džíny za mě super! Navíc, když nakoupíte nad 2000Kč - doprava zdarma! E-shop má hodně krásných věcí a určitě se tam budu ráda vracet. 

Koupíte na S-FASHION.CZ     za 759Kč..

Dámské džíny Adoro Denim potrhaný efekt

 Taaaak. Jestli se ptáte, proč jsem tyhle džíny na sobě nevyfotila důvod je ten, že tyhle džíny absolutně velikostně nesedí. Hodně mě to mrzí, protože jsou vážně krásné. Velikost jsem si brala zase L a je to jak S, prostě strašně malinké. Docela mě to zklamalo, protože jak říkám, džíny jsou velmi pěkně. Pod koleny mají krásné kamínky a na kolenách jsou roztrhaný. Materiál: 70% bavlna, 28% polyester, 2% elastan ..Kdyby jste se rozhodovali pro tyhle džíny určitě si vemte o velikost možná dvě větší. Určitě se na e-shop mrkněte mají tam plno krásných věcí a hlavně džín!

Koupíte na S-FASHION.CZ za 619Kč. 


 

2 komentáře:

  1. Líbí se mi ty bílé, dobrý tip :) Ty s kamínky se mi moc nelíbí, připomíná mi to mé outfity na základce a to tedy byla hrůza :D

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  2. Kalhoty se mi moc líbí :) Je škoda, že ti ty druhé nesedí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)