středa 30. srpna 2017

Oriflame The One Lash & Brow - Funguje jak má?

♥Krásný den!
Prázdniny jsou u konce. Zase a zase ta škola, že? 
Dnes mám pro Vás recenzi na zvláčňující gel na obočí a řasy od značky Oriflame.
Oriflame mám moc ráda a právě docela dost mě zaujal tento gel na obočí a řasy, funguje jak má? Čtěte dál!
Začala bych asi tím, že gel je bezbarvý, takže prostě takový bezbarvý, průhledný..
Já gel používám hlavně na obočí. Gel je určen pro zvláčněni obočí a řas. Na řasy ho také používám - než si nanesu řasenku dám si gel na řasy. Obočí si sním normálně pročešu a dále už neupravuji. Teď Vás asi zajímá jestli gel opravdu zvláční. Ano zvláčnuje. 
Já také čekala, že za nějakou dobu používání tohoto gelu mi začnou růst více řasy a více mi začne růst obočí. Tohle pravda bohužel není. Sice řasy po tom gelu tak nerostou, ale jde vidět, že jsou krásně zdravé, vyživené. To mě těší! Gel moc ráda používám. Má takovou slabou vůni, skoro to není cítit. Taky co na tomhle gelu miluji je to, že krásně řasy prodlouží. Jak říkám vždy si ho dávám před tím, než si nanesu řasenku a mezitím mi ty řasy krásně prodlouží, takže dosahuji více objemu a také dosahuji krásného prodloužení. !
Značka Oriflame je trošku více dražší. Vždy žasnu nad těma cenami, ale můžu říct, že je to velmi kvalitní a dobrá kosmetika.  Oriflame   totiž pochází ze Švédska, firemní kanceláře má však ve Švýcarsku. Nabízí široký sortiment vysoce kvalitních kosmetických produktů.
Gel seženete na Notino.cz za 209Kč - Vyzkoušejte a uvidíte! :) 

Photo by: Klára Němcová

Photo by: Klára Němcová

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)