pondělí 21. srpna 2017

♥Jak se starám o svoje vlasy? - Nová série článků? - Můj příběh♥

♥Ahoj všichni! 
Slibovala jsem i jiné formy článků a tak je to tady! Tahle série bude věnovaná jenom vlasům. Budu psát různé mé příběhy, jak na dlouhé vlasy, nejčastější chyby co se týče vlasů a podobně! Budu psát o různých produktech na vlasy, také to co pomáhá a tak dále. Dnes to je takový úvodní článek, kde Vám povím jak jsem si totálně zničila vlasy a také Vám dám nějaké ty rady a tipy, ať si je nezničíte tak jako já!💜

Můj příběh:
Když jsem chodila do školky měla jsem tak krásné vlasy! Měla jsem je někam až po zadek. Chodila jsem docela často na bazén, pořád to sušení, to umývání, a podobně. Pak to přišlo. Mamka mě nechala ostříhat na takové mikádo a to kvůli tomu, že bylo docela dost náročné umývat a sušit ty moje dlouhé vlasy, abych nezapomněla také čekat a když se mi to zacuchalo, jejda to bylo slz. Pak mi vlasy narostly asi tak po prsa to mi bylo nějakých 11-12? Chtěla jsem opět změnu a zase jsem se nechala ostříhat na mikádo. Pak jsem si řekla, že chci mít zase ty krásně dlouhé vlásky, tak mi vlasy narostly skoro pod prsa, což byla krásná délka. Bylo to asi v květnu 2017, kdy jsem začala "experimentovat" a zkoušet barvy a podobně. Chtěla jsem jít na hnědou to jsem měla šampon, který se smyje za 6-8 umytí. Jak se mi vymyl, tak jsem si řekla, proč se nepřebarvit na trvalo,co? Jak jsem řekla, tak jsem udělala. Koupila jsem si barvu a šla jsem na hnědo. Asi po měsíci se mi barva začala dost vymývat. No ona se vymývala už ze začátku, ale trošku. Pak ale přišlo období kdy se mi hrozně vymývala a měla jsem skoro svoji blond barvu zpět. Řekla jsem si OK tentokrát si koupím jinou barvu tu kvalitnější myslím, že byla od  Schwarzkopf a to jsem si koupila dvě. Když mi barva zbyla, tak jsem jí musela dopiplat celou a tak jsem si zbytek dala na vlasy, říkala jsem si proč ne, třeba mi to lépe chytne. Jinak kamarádka mi pomáhala, ona měla tu hlavní roli, kdy mi tu barvu dávala na vlasy.Barva mi chytla tmavě hnědá, taková krásná. Byla jsem štastná, protože to byla docela dost velká změna z blond na tmavě hnědou no skoro až černou. Barva se zase začla vymývat a prostě začlo to odrůstat. Moje blond barva. Pak jsem, ale litovala. Myslela jsem si, že jsem udělala tu největší chybu v životě, protože jsem měla vlasy tak zničené! Hlavně se lámaly, třepily, a byly spálené od té barvy. Já nejsem žádný profík, ale prostě jsem  smíchala ty dvě tubičky a barvila! Já svoje blond vlasy totiž nesnášela, ale co bych dala za to ted? Za moje krásné blond vlásky. No a asi na konci července jsem se byla ostříhat na mikádo a budu si muset hold počkat, než mi to odroste. Jsem ponaučená! :D žádné barvená sama, kdyžtak od kadeřníka, ale rozhodně né sama!!! Proto se nebarvěte sami, ať nedopadnete jak já. :D 
Taky se mi docela dost mastily vlasy, tak jsem si je musela každý den umývat. Už jsem, ale přišla na způsob kdy mi vlasy vydrží i 2-3 dny a nejsou mastné. Více se dozvíte v dalším článku. 💗😊😊 
Ještě bych Vám chtěla doporučit šampony, které denně používám a jsem s němi naprosto spokojená. Používám je na dvakrát a to, že první si dám trošku, aby se vymyla špína a mastnota a na podruhé aby byly čisté a "odmaštěné" pro mě je lepší si dávat šampon na dvakrát. Spíše mým vlasům to vyhovuje. Šampony krásně "odmastí" a odstraní špínu a hned se po nich vlasy nemastí. 

Šampony:

 Ziaja Goat's Milk posilující šampon pro suché a poškozené vlasy- Notino.cz

 Bione Cosmetics Coconut vyživující šampon pro všechny typy vlasů  - Notino.cz

 Botanicals Strength Cure šampon pro oslabené vlasy - Notino.cz

 Naturalium Fruit Pleasure Coconut šampon a kondicionér- Notino.cz

Článek na téma "Jak se starám o svoje vlasy" můžete čekat příště♥ 
Tak zatím !  
KLÁRA NĚMCOVÁ - MOJE VLASY - HNĚDÁ

KLÁRA NĚMCOVÁ - MOJE VLASY - HNĚDÁ
 
KLÁRA NĚMCOVÁ - MOJE VLASY - HNĚDÁ


KLÁRA NĚMCOVÁ - MOJE VLASY - HNĚDÁ

KLÁRA NĚMCOVÁ - MOJE VLASY - BLOND








KLÁRA NĚMCOVÁ - MOJE VLASY - BLOND

KLÁRA NĚMCOVÁ - MOJE VLASY - TEĎ

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)