čtvrtek 24. srpna 2017

Strašidelné příběhy: Sázka na hřbitově

Jednou jsem se vsadil s kámošem o stovku že půjdu na hřbitov přesně o půl noci. Jak odbylo dvanáct tak jsem  vyrazil. Říkal jsem si že to nic zvláštního nebude, jenom stejná rutina jak když sem chodím s babičkou.
Tak jsem šel a šel a najednou jsem měl velkou chuť se otočit. Když jsem se otočil uviděl jsem zhrbenou postavu, která něco mumlala. Pak se na mě ale podívala svými načervenalýma očima. Říkal jsem si, že to je určitě kámoš v přestrojení, ALE NEBYL. Rozběhlo se to za mnou a já rychle utíkal. Oběhl jsem všechny hroby a zastavil se u brány, ta však byla zamčená (ta brána kterou jsem prvně přišel) a to stvoření mě stále dohánělo.
Najednou však začala půlnoční mše a ono to zmizelo jaky by nic. Já byl samozřejmě otřesený tím co jsem viděl.  Zachvíli přišel kámoš a dal mi tu stovku jaky by nic a neřekl ani slovo. Prostě odešel a od té doby se se mnou nebaví, jako by věděl co se tehdy stalo. Nechápu to až do dneška…

Zdroj: http://bubaci.zolta.cz/2016/03/01/sazka-na-hrbitove/

 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)