čtvrtek 31. srpna 2017

Jak docílit krásně dlouhých vlasů.

♥Ahoj! 
Jak jsem psala, že bude nová série, která se bude týkat vlasů, tak je tady! Tentokrát to bude článek na téma JAK DOCÍLIT KRÁSNĚ DLOUHÝCH VLASŮ.

  Jak už jsem psala v minulém článku, vždy jsem chtěla mít prostě ty dlouhé vlasy až po zadek, ale vždy jsem se ostříhala. Nebo jsem je měla tak po prsa, ale chtěla jsem se ostříhat. V tomto článku bych Vám chtěla dát nějaké rady a tipy, jak těch dlouhých vlasů docílit.
 Jako asi taková první rada, která je hoodně důležitá je to, aby jste si furt nesahali do vlasů. Já vím, já vím. Je to strašně těžké, ale taky jsem se to snažila naučit, až jsem se to naučila. Je to hrozný zlozvyk co si budeme povídat, asi každá z nás si musí furt hrabat do vlasů, různě si je česat, upravovat. No to je, ale špatně! Do vlasů se Vám dostává špína a také se Vám pak začnou rychleji mastit. A věřte nebo ne, každý den si určitě vlasy umývat nechcete.  Proto bych Vám z vlastní zkušenosti doporučila šampon L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Clay čisticí šampon pro rychle se mastící vlasy - seženete na Notino.cz. Šampon si určitě zamilujete, protože úplně nádherně voní! 
Jako další je  hodně důležité, aby jste se o vlasy starali. Myslím to tak, že by jste měli používat jak šampon, tak kondicionér, občas nějakou tu masku na vlasy, či nějaký olejíček. Já jsem si hodně oblíbila L'Oréal Professionnel Série Expert Absolut Repair Lipidium regenerační kondicionér pro velmi poškozené vlasy- Notino.cz. Vlasy jsou po kondicionéru krásné hebké, přirozené a vzdušné. Dají se taky velmi dobře rozčesat a navíc nádherně voní! Dále používám Macadamia Oil Extract Exclusive vyživující maska na vlasy pro všechny typy vlasů - Notino.cz. Maska je poměrně za velmi dobrý peníz a zase krásně vlasy vyživý a snaží se je udržet přirozené a hebké. 

Dále je důležité, aby jste si vlasy neumývali hodně horkou/ nebo hodně teplou vodou a zase nesmí být studená. Voda musí být vlažná a tak akorát. Kdyby jste si je umývali hodně teplou vodou, tak se Vám vlasy budou rychleji mastit a když si je zase umyjete moc studenou nesmyje se Vám špína z vlasů, proto opravdu doporučuji, aby voda byla tak akorát. 

 Další pravidlo - nesmíte si vlasy drbat, ani když si je umýváte ani když si je sušíte ručníkem. Vlas je hodně citlivý, když je namočený a hodně by se lámal, takže když si vlasy umýváte tak lehce masírujte a vlasy když si sušíte tak jen mačkejte, ale rozhodně si je nijak nezacuchávejte! Také by vlasy neměli být vůbec v "turbanu" a když už tak maximálně 10-15min. Vlasy by jste měli nechat hezky proschnout bez ručníku. Také by se neměli vůbec ulmovat či žehlit, ale to děláme asi každá. :D
To by byly asi takové ty základní věci, které by měli všichni vědět. Snad tyto rady využijete a dnes je také poslední den letních prázdniny, tak přeji všem co jdou do školy, ať se jim daří! To samozřejmě platí taky pro ty, co jdou do práce! Mějte se hezky!

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)