úterý 6. září 2016

Co se to děje? 14ti letý Adam z Liberce ( OBROVSKÁ TRAGÉDIE !! )

Asi všichni víte o čem bude tento článek..Někteří možná nevíte..
Dnes napíšu můj dojem neboli názor z toho co se stalo..
Pokud někdo neví co se stalo, tak jeden chlapec (14) jmenuje se Adam. V sobotu šel na bazén do Liberce s kamarády. Pravděpodobně si šli hrát do divoké řeky na  ,, bábu ".. Adam se mezitím někde ztratil, kamarádi si asi mysleli, že se někam schoval, vůbec nevěděli, že by se něco takového mohlo stát. Někdo říká, že se utopil někdo zase, že se udusil. Vemte si to jak chcete. Každopádně mohli jste vidět v TV NOVA, že byl asi zvědavý a ,, lomcoval " tam s mříží. Nějakým způsobem mříž oddělal. Proud ho stáhl do potrubí. Spekuluje se o tom, že plavčík o tom věděl, ale nehodlal to řešit. Proud v divoké řece je strašně silný, takže ho do stáhlo a pravděpodobně se  udusil. Nemohl se ani nadechnout vody. Do ted se v Liberce nosí svíčky jak už ke škole nebo k bazénu.. Já jsem Adama neznala, ale určitě to byl milý a hodný kluk. Strašně mě to vzalo. Musela jsem to tady napsat, celkově o tomto. Jak to bylo ve zprávách spustila se mi hromada slz, spustí se mi i když na to pomyslím..Je to hrozné.. Mohl ještě žít.. Taky se to tu stahuje na plavčíka, který byl udajně na mobilu nebo si četl knihu a nedával pozor. Co v té práci dělá? Čumí do mobilu? Jako nezlobte se na mě, ale čumět do mobilu může doma, nebo kdekoliv jinde kromě práce. Plavčík má zachránit život a né být na mobilu. Kdyby byl co k čemu, mohl ještě žít.. Je to hrozné kam těnto svět spěje.. Dokonce i v práci radši čumí do mobilu, než aby dával pozor a hlídal co se kde děje. Všem příbuzných chci poprát upřímnou soustrast, pro rodiče to musí být strašně těžké, dokážu si to představit, že stratili svého vlastního syna. Je mi to strašně líto.. A proč vůbec píšu tento článek? Uvědomte si, že zdraví respektive život je to nejkrásnější co můžete mít, proto na sebe dávejte pozor a nezkoumejte v bazénech mříže. Vemte si z toho ponaučení. Dávejte na sebe pozor a nevymmýšlejte blbosti! Nebo jednou na to doplatíte..Pokud jste z Liberce nebo okolí můžete jít k bazénu zapálit svíčku a poplakat si... Bohužel já jsem dost daleko od Liberce a nijak se tam nedostanu, takže svíčku zapálím doma. Je to hrozné.. I když jsem ho nijak neznala tak jsem si dost pobrečela a celkově se z toho nemůžu ,, vzpamatovat, že se něco takového stalo" jsem takový dá se říct, citlivý člověk, takže mě rozbrečí vše smutné..
Adame měj se tam nahoře krásně.
A vy se mějte taky krásně a užijte si to ve škole či v práci.
Berte tohle jako můj názor, tak si prosím vynechte komentáře typu ať se do toho nestarám atp.


8 komentářů:

  1. No hele řeknu ti to takhle, sice toho klučinu neznám, ale jsem z Liberce a spoustu lidí, který já znám ho znaly a neber to tak, že tě nějak urážím nebo se chci povyšovat, jen bych chtěla sdělit svůj názor, protože od toho ten článek je, ne?
    Moc se mi nelíbí, až mě to irituje, jak všechny tyhle ne radostné situace kolují po internetě..
    Přijde mi to celkem jako neúcta.
    Nebo je to prostě takové zvláštní, třeba kdyby se něco stalo mně, tak bych rozhodně nechtěla, aby se to šířilo a ještě takhle

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, tak tohle jsem netušila. Neznala jsem ho, ani nejsem z Liberce - ale z Libereckého kraje ano. Přijde mi smutné, co se mu stalo... Ale na světě se děje tolik smutných věcí, že bychom v takových případech truchlili pořád, bohužel :/

    OdpovědětVymazat
  3. Je to smutné, ale já bych to taky moc po internetu neřešila. Ale je milé, že chceš, aby si tví čtenáři z toho vzali ponaučení.

    OdpovědětVymazat
  4. I když je smutné co se stalo, na jednu stranu by měl mít trochu rozum a nerozdělávat mříž pod vodou, protože je logické, že tam k něčemu je.. a bazén by si to měl i víc zabezpečit, když to dokázal holýma rukama dat pryč.. chyby jsou na všech stranách..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, ale spíše mi přijde že to bazén, neměl moc dobře zabezpečené. :(

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! :)