neděle 25. září 2016

Triko I love Vojtíšek - Trikomarket.cz

Ahoj. Dnes mám pro Vás recenzi na triko z e-shopu TRIKOMARKET.CZ
S e-shopem spolupracuji, takže jsem si mohla navrhnout jaké koliv triko.
Navrhla jsem si šedé triko s fotkou mého synovce a text : I LOVE VOJTÍŠEK.
No a já taková šikovná jsem nějakým záhadným způsobem při vybírání velikosti klikla na XXL a všimla jsem si toho až, když mi triko přišlo. Samozřejmě, že se nic neděje triko jsem nechala moji mamince, která svého vnuka miluje, tak byla moc ráda. Triko jí sedne a ráda ho nosí.
Na e-shopu TRIKOMARKET.CZ si můžete vytvořit jaké-koliv triko podle svých představ. Můžete si vybrat velikost, text, obrázek nebo motiv. Triko si sami navrhnete a cena se vám hned načte, takže vidíte kolik by stálo triko, které jste si navrhli. Nebojte není to tak, že si navrhnete triko,odešlete objednávku a jak vám triko přijde jste vyděšení z ceny - ne! tak to opravdu není!

Materiál je velmi příjemný. Je to 100% bavlna! Text a obrázek je kvalitní - po vyprání se neolupuje ani nic - krásně drží! Tento e-shop bych vám jedině doporučila, protože text a obrázek je velice kvalitní. Není to jak ty hadry od VIETNAMCŮ! Je to kvalitní. Až budu vybírat třeba něco pro někoho k VÁNOCŮM, tak určitě s láskou půjdu něco vybrat na tento e-shop, protože mě překvapil. V nabídce máte i mikiny jak pánské tak dámské i dětské! Takže si můžete dát text i obrázek na mikinu, výběr je pravdu velký. Myslím si, že kdyby jste nevěděli co k Vánocům třeba pro maminku, tetu, babičku tak určitě zavítejte na tento e-shop a vytvořte jim nějaké krásné triko.
Vytvořit triko si můžete > TADY



1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)