čtvrtek 22. září 2016

Gel laky - vyplatí se nebo ne? - Studioleny.cz

Ahoj všichni.
Dnes je čtvrtek a s tím vám přináším nový článek..Spolupracuji s e-shopem Studio Leny a tak Vám něco řeknu o těchto gel lacích do UV lampy.
Paní mi na vyzkoušení zaslala tyto 3 gel laky.



Gel lak barevný - Červený
Tento gel lak má krásnou červenou barvu. Už jsem ho na nehtech ( gelových ) měla. Je opravdu krásný. Do UV lampy ho dám na chviličku a hned lak "uschne". Neutírám výpotek. Nanášení na nehet je velice jednoduché, protože je to na stejný princip jako s obyč. lakem akorát ho dáte vytvrdit do UV lampy. Nechávám ho tam radši 2min. Jak vidíte na vzorníku - na nehtech je opravdu krásný.
Také jsem se dívala na e-shopu mají všechny věci na gel. nehty a také různé gely za super ceny. Sami se podívejte.
Gel lak stojí 170 Kč a koupit si ho můžete >> TADY¨


Gel lak - Růžový
Tento gel lak jsem zkoušela dát kámošce na gel. nehty, a abych řekla pravdu barva je spíše taková na léto, protože je hodně výrazná, takže si nehtů všimne skoro každý. Gel lak také dávám vytvrdit do UV lampy a velice rychle "schne" v té UV lampě. Kdo děláte gel. nehty určitě si pořidte i tyto gel laky, protože za mě je to úplně úžasná cena ( je to 15 ml! ) Nemusí se stírat výpotek a velice jednoduše se s němi pracuje.
Gel lak si můžete zakoupit >>> TADY



Gel lak - Průhledný
Tento průhledný gel lak používám úplně nakonec, Je na lesk a je úplně super! Do UV lampy dám vytvrdit na 2 min. také "schne" v UV lampě rychle! Gelový nehet pak vypadá úplně krásně - leskne se! Akorát se mi asi po týdnu začal vrchní lak ( tento průhledný ) sloupávat, takže na to pozor!
Kupujte >>> TADY


Navíc paní pořádá rekvalifikační kurzy tak se určitě podívejte! 

3 komentáře:

Děkuji za každý komentář! :)