neděle 4. září 2016

Recenze: Kabelka - ESORIA.CZ

Krásný nedělní večer všem.
Dnes mám pro Vás článek, nebo-li recenzi na KABELKU, kterou mi v rámci spolupráce zaslal e-shop ESORIA.CZ.
Vybrala jsem si kabelku, která je právě ve slevě! Jmenuje se AURORA.
Kabelka se mi moc líbí, protože je taková ,,ELEGANTNÍ". Dokonce se líbila i mojim známým.
Ke kabelce je takový ,, PÁSEK " a ten si připnete ke kabelce, pokud nechcete kabelku nosit za její uši. Snad jste mě pochopili. :D
Kabelka je bílo - černá se zlatými doplnky. Na kabelce je zlatý nápis ESORIA. Kabelka je jednoduchá, takže se hodí skoro ke všemu.
Kabelka je ,, ROZDĚLENÁ " do dvou ,, KAPSÍ " ( viz foto )
Uprostřed je kapsička, která má zip, takže ideální třeba na mobil. Po jednom boku má mini kapsičku na zip a na druhém boku má dvě kapsičky třeba na nějaké léky.
Kabelku jsem měla první den ve škole. Strašně se mi líbí. Je docela malá, takže do ní nesmíte dávat bůh ví jaké velké věci. Mě se tam třeba vlezl mobil, peněženka, eos nebo nějaký balzám na rty, klíče, deníček, propiska a ještě tam bylo místo, takže ty nejzákladnější věci se vám tam vlezou...
Doručení je taky super myslím, že do 2-3 dnů ( pracovních ) je kabelka u Vás! Navíc e-shop ESORIA prodává také krásné hodinky, za skvělé ceny. Navíc mi prišla v takovém krásném ,, VAKU "
Kabelka je ve slevě a stojí 1 490 Kč.
Koupit si ji můžete TADY




Líbí se vám kabelka?

4 komentáře:

  1. vypada moc pekne, akorat ja taham v kabelce milion veci, takze potrebuju obri :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásna, ale mna via bavia kabelky z mojho oblubeneho eshopu https://www.gadogado.cz/cs/ Mrkni na to a daj vediet ci sa ti pacia tiez! Su vyrobene na Bali a ja uz mam tu Crossbody kabelku GadoGado v dvoch farbach :)
    Lucka královná kabelek :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)