čtvrtek 1. září 2016

Recenze: Kosmetika Dulcia

Ahoj všichni♥
Dnes pro Vás mám zase dva články. Tentokrát to  je recenze na kosmetiku Dulcia, kterou mi v rámci spolupráce zaslal e-shop Dulcia. ( Děkuji!)
Dulcia je přírodní kosmetika ze slovenska. Omlouvám se, že nemám své fotky Bio růžové vody, ale zapomněla jsem to nafotit. Snad vám to nevadí.



Pleťový krém s ovocem a koenzynem Q10
Dobrý krém, který ted používá nejčastěji. Konzistence je tuhá, a jemně voní. Je to velice příjemná vůně.Dobře se roztírá a hned se vpije. Krém používám ráno a večer a jsem spokojená.
Vyživující čistící pleťový krém okamžitě vaši pleť čistí, hydratuje, a obohacuje vitamíny a antioxidanty, pokožu hydratuje, čistí a neucpává pory, chrání pokožu před projevy stárnutí. Použití: Malé množství krému naneste na vyčištěný obličej. Díky tomuto krému nemám pleť mastnou a suchou! Všem tento krém doporučuji. Akorát mi vadí, že krém jde velice blbě otevírat jinak je úplně super.
Slovenský e-shop: Kupujte ZDE



Šlehané tělové máslo 
Tohle tělové máslo je snad nejlepší ze všech produktů! Víte jak voní? Jak banánek v čokoládě nebo mi to připomíná Vánoce ty ozdoby na stromeček, myslím, že se jmenují ARABESKY. Prostě úplně úžasná vůně. Krém je docela dost mastný. Trvá několik minut než se vpije, ale je to hned ! Hydratace je úžasná, když je krém mastný. Úplně ideální pro suchou pokožku! Je to tedy příchut čokoláda a pomeranč.Nevím proč mi to připomíná banánek v čokoládě, ale když otevřu banánek v čokoládě tak citím i tohle tělové máslo! Kdo má rád Vánoce a celkově Vánoční vůně, tak doporučuji!!  Konzistence krému je hodně tuhá. No to protože je to šlehané tělové máslo!♥ Máslo používá i moje maminka, která si ho zamilovala!
Slovensý e-shop: Kupujte ZDE


 

Balzám pro Atopickou pleť s burákovým olejem 
Jako první čeho jsem se lekla, když jsem tento balzám otevírala je konzistence. Ta je hodně moc tekutá, takže musíte dávat pozor, aby jste balzám nevylili! Má takovou zvláštní vůni, ale mě voní.Já mám hodně problémy s Atopickým ekzémem, tak jsem si vybrala tento balzám. Je hodně mastný, protože ekzém potřebuje hodně mastně promazat. Balzám krásně hydratuje a zjemnuje. Jsem s ním velmi spokojená. Zase jde to těžce otevírat, tak dávejte bacha, ať se balzámem nepolijete! :D  Doporučuji mít balzám spíše v ledničce, je dost tekutý!
Slovenský e-shop: Kupujte ZDE





Sérum na zuby
Jako první musím říct, zase mi to úplně připomíná zase Vánoce! Pečení perníčků! Úplně dokonalá vůně perníku.  Tohle sérum má za úkol vybělit zuby, což musím říct, že splnuje. Dokonce ho používá i moje mamka a je naprosto spokojená. Když cítíte tu vůni, tak vás čištění zubů hned začne bavit! Obsahuje panenský kokosový olej, který bojuje proti zubnímu kazu.  Když jsem používala poprvé tohle sérum, tak jsem se dokonce bála, jak to bude chutnat? Chutnalo to prostě jakoby jste jedli sůl, ale trochu. Není to nic hrozného. Prostě je to nádherná vůně a zase jsem spokojená.
Slovenský e-shop: Kupujte ZDE





Bio růžová voda  
Čistící vody miluju! Mám jich docela hodně v zásobě. Do sbírky se přidala i tato růžová voda, která krásně voní po růži. Voda je bez alkoholu. Vždy když si pleť vyčistím, tak mám pleť jemnou a vůbec ji nemám vysušenou, protože pleti dodá, to co potřebuje. Také zanechá elastickou pleť.
Důkladně vyčistí, a zlepšuje stav pleťi!!! ( Moc se omlouvám, že to není moje fotka)
Slovenský e-shop: Kupujte ZDE

Zdroj: http://www.dulcia.sk/index.php?id_product=67&controller=product

1 komentář:

  1. Na produkty téhle značky mám zálusk! :-) A pletový krém s ovocem a šlehané tělové máslo se mi moc zalíbilo :)!! Díky za tip!

    Teri the butter

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)