čtvrtek 8. září 2016

Recenze: Triko T-shock.eu

Ahoj všichni.
Dnes mám pro vás další recenzi a tentokrát je to recenze na triko, které mi v rámci spolupráce zaslal e-shop T-shock.eu.
Kominikace přes mail je skvělá - rychle reagují, a také je rychlé doručení!
Triko jsem si teda nevybrala pro sebe, ale pro mého tatku. Ptáte se proč? Proto ještě když jsem nebyla na světe ( na světě byli pouze moji starší bráchové ) tak jeli tatka, mamka, bráchové na dovolenou na Kanárské Ostrovy. Mamka mi říkala, že se mu tam strašně líbilo, proto jsem vybrala a vytvořila triko pro mého tatínka, aby měl název TENERIFE na triko a taky, aby si trošku zavzpomínal, když triko bude nosit. Zatím ho ještě něměl na sobě, protože pracuje v potravinách, kde neustále něco dělá se zeleninou atd. Tak by si triko hned zašpinil, jelikož je bílé. Tak ho třeba bude nosit když někam pojedeme na výlet nebo prostě někam. Určitě ho unosí, protože když triko viděl, byl strašně rád. Chtěla jsem mu udělat radost a pravděpodobně udělala! Abych se přesunula k triku. Triko je myslím, že 100% balvna. Tomu také odpovídá materiál, který je strašně příjemný. Mamka když se koukala na triko, tak říkala, že tak příjemné triko dlouho neviděla. Takže za mě je materiál super. Co se týče potisku, tak bych řekla že je kvalitní, prostě nevím jak to vysvětlit, ale už na dotek poznáte, že to není něco od Vietnamců..Je to vážně kvalitní. Né, že bych něco měla proti Vietnamcům, ale prostě tam nakupuji minimálně z důvodu, že oblečení je drahé, třeba v jakém koliv jiném značkovém obchodě je to levnější a kvalitnější než od nich. Když si koupim nějak kosmetiku, tak stojí za úplný prd. A třeba hračky? Ty se hned rozbijou! Boty? Ty se mi hned začli odlepovat, prostě kvalita hrůza. Proto nemám ráda vietnamské obchody. Takže potisk je za mě super. Můj tatka má rád takové trika s límečkem proto jsem mu vybrala triko s  límečkem a velikost XL, která mu perfektně sedí.
Celkově bych tohle triko hodnotila za super triko. Protože je opravdu kvalitní a cena je přijatelná. Když si upravíte triko a dáte na něho jakýkoliv text, obrázek, motiv cena se vám tam načte, takže uvidíte kolik bude tričko stát.
Triko si můžete vytvořit TADY



Líbí se vám triko?

4 komentáře:

  1. Je super, nech sa ockovi dobre nosí.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych vyrazila na Kanary :D Jestli je to prijemny material, tak to je super, takovy se spatne hledaj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chtělo by to zapracovat trošku na tom slovosledu. Často opakuješ některé věci a tu větu s límečkem jsem ani nepobrala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)