pátek 30. září 2016

Prodávám oblečení!

Ahoj. Tato dá se říct "série" mě napadla už hodně dávno. S mamkou jsme třídily šatník a plno věcí jsme z něj vyřadily. Bylo mi líto to vše vyhodit, tak jsem se rozhodla to zkusit tady na blogu prodat. Věci jsem buď to nenosila nebo mi byly malé. Ceny nebudou nějak vysoké! Počítat budu cenu oblečení + poštovné!
Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete jestli je to dobrý nápad popřípadě jestli mám v této sérii pokračovat.
Pokud by jste měli o něco zájem stačí bud to sem do komentáře napsat číslo oblečení nebo mi můžete napsat na email  KERINICAOPICA@SEZNAM.CZ
 



1. Modro černé triko
Velikost: M
Cena: 30 Kč


2. Sada 2 puntíkatých tílek
Valikost XS/S
Cena: 30 Kč



3. Vesta
Velikost: M

Cena: 50 Kč

4. Košile
Značka: CA
Velikost: S
Cena: 30 Kč


5. Triko
Velikost: M/L ale triko je hodně "natahující"
Cena: 30 Kč




6. Růžové šaty
Velikost: M/L
Cena: 60 Kč



7. Bunda
Velikost: L
Cena: 100 Kč



8.  Svetr
Velikost: L
Cena: 50 Kč



9. Zelené tílko
Značka: ORSAY
Velikost: S
Cena: 25 Kč





10. Šaty
Velikost: L/XL
Cena: 100 Kč




11.Šaty
Velikost: M
Cena: 100Kč


12. Šaty
Velikost: L
Cena: 100 Kč



 
13. Kratasy
Velikost: S
Značka: Gate
Cena: 89 Kč



14. Košile
Značka: Tally Wejl
Velikost: 34/36
Cena: 50Kč


Mám toho mnohem víc, ale zatím to jen zkouším jestli by byl nějaký zájem atd.
Kdyby jste se na cokoliv chtěli zeptat tak do komentáře nebo na email!

4 komentáře:

  1. Ty kvetovane šaty jsou moc pekne :) Jinak zkus vinted, to se na tohle hodí víc.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) super. Určitě v tom pokračuj :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) super. Určitě v tom pokračuj :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ty růžové šaty jsou moc pěkné :) Škoda, že by mi ani jedno nebylo :D :D
    A rozhodně v té sérii pokračuj :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)