úterý 13. září 2016

Recenze: Eos balzám na rty - Notino.cz

Ahoj všichni.
Dnes tu mám další recenzi, ale tentokrát na EOS, který je z e-shopu Parfums.cz
Eos je poměrně hodně známý. Všichni si ho chválí všichni ho mají. Tak jsem se rozhodla, že ho vyzkouším taky! Jak bych já popsala EOS?

Co se týče doručení, tak je velmi rychlé! Do 2-3 pracovních je balík u Vás. Kdo čte můj blog už delší dobu, tak to ví, protože myslím, že jsem už psala, že je doručení rychlé!
Balzám na rty EOS konkrétně coconut milk  je přírodní no všechny balzámy EOS jsou přírodní. Strašně jsem si EOS oblíbila. Strašně krásně voní. Vonět má po kokosovém mléku, ale abych řekla pravdu, tak spíše voní po jahodovém mléku. Vůbec nevím proč, ale prostě mi tak voní. Kokos mám hodně ráda - celkově vůni kokosu, proto jsem si objednala COCONUT MILK. Jak už asi všichni víte, balzám má jednoduchou aplikaci - je do tvaru vajička, takového menšího a snadno se aplikuje. Na rtech vydrží přibližně tu 1hod. To mi vůbec nevadí, protože nemám moc v oblibě, když mám balzám na rtech třeba celý den. Když se nějak omylem olíznete, tak má i chuť. Hydratace je úplně super. Krásně je vyživí a nevysušuje. Eos je na Parfums.cz za super cenu, protože v různých DM drogeriích ( které miluju! ale některé věci jsou tam fakt drahé ) stojí okolo 169,90 Kč což je podle mě strašně moc předražené!!!

Účinky:

  • hydratuje
  • vyživuje
  • zvláčňuje
  • zjemňuje
  • chrání
  • zklidňuje
Eos stojí 139 Kč a koupit si ho můžete TADY!!!!!





Máte rádi balzám EOS?

1 komentář:

  1. Vím, že jsou hodně oblíbené, ale zatím doma žádný nemám. Dříve mě nějak nelákaly, protože byly všude.. ale uvidíme možná ho vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)