neděle 18. září 2016

Recenze: Gely do UV lampy - Nehtyprofi.cz

Ahoj všichni..
V rámci spolupráce mi e-shop Nehtyprofi.cz zaslal 3 vzorečky gelů (5ml) do UV lampy. Takže kdo děláte gelové nehty nebo chcete začít určitě čtěte dál!

UV GEL - GLASS BLUE
Jednofázový/ čirý. Používám ho jako modelovací gel, a mám ho ráda. Vůbec nepálí v UV lampě možná trochu, ale pro mě je to spíše příjemné. Tento gel je myslím bez výpotku, ale nevím to na 100% každopádně i tak musím výpotek setřít, protože mě to vždy láká a prostě ho musím setřít. Gel se používá jako podkladový a zároven modelovací. Má takovou lehce modrou barvičku..Gel nechávám v lampě vytvrdit 2 min. Podle mě je super hlavně jako modelovací gel, protože není moc tekutý spíš je tuhý....Akorát si dávejte pozor, aby jste gel zavřeli, jinak by vám vytekl!
Gel si můžete zakoupit tady > TADY !


Easy Off - Kamufláž
Dále mi byl zaslán tento krásný gel je to taková starorůžová, ale moc krásná! Hodí se na léto, to frčí takové ty barevné letní barvičky. V lampě ho nechávám 2 min a pak setřu výpotek. S gelem se pracuje velmi dobře - je takový tekutý, ale i tak se s ním pracuje úplně dobře. Na fotce máte vyfocené i jak barvička vypadá. Mě osobně se strašně líbí!
Vybrat si můžete jakoukoliv barvu za super cenu - TADY




UV GEL - Pink
Tento gel je průhledný, avšak má světle růžovou barvu. Gel je určený na modeláž nehtů a taky je super. Je tuhý a strašně dobře se s ním pracuje. Ale stalo se mi, že když jsem si dělala nehty, tak se mi za pár dní neht odlomil, ale myslím, že je to normální, že se to stává. Kdo děláte gel. nehty - určitě doplnte sbírku gelů! Tento vám v ní nesmí chybět!
Gely si můžete zakoupit - TADY - Myslím si, že ceny jsou super!


0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)