čtvrtek 1. září 2016

Spotřebováno za léto 2016

Ahoj všichni!♥
Tak je to tu 1. září a do školy! Vůbec se mi nechce. ( Tento článek píšu ráno od 6:41 a publikuji ho ted kolem 16:45 :D )
* Nejedná se o žádnou spolupráci!
Dnes jsem si pro Vás přichystala článek Spotřebováno za léto 2016. Je toho tu docela dost!
Ještě bych chtěla říct, že tato nová série bude někdy třeba za 2-3 měsíce. Nebudu ji psát každý měsíc když tu budu mít 1-2 věci, až se toho nahromadí víc, tak bude článek! :)



Deodoranty/Antiperspiranty
Jelikož se v létě hodně potím, tak používám různé produkty, abych se nepotila. Za tohle léto jsem spotřebovala 3x produkty. Jako první tu je antiperspirant od Dove. Tuším, že jsem ho dostala nějak minulý rok k narozeninám, čekala jsem než vypoužívám ostatní proto jsem se k používán tohoto antiperspirantu dostala až tohle léto. Má krásnou vůni. Řekla bych, že mi docela pomohl a klidně bych si ho koupila znovu. Dále tu mám dva z Avonu z řady ONDUTY.  Tyto kuličkové deodoranty mi pomohli. Oba mají krásnou vůni - ten oranžový je tropical burts a ten druhý modrý je minerals. Byla jsem s němi spokojená, ale někdy jsem se potila i když jsem použila tyto deodoranty, takže žádná sláva. No ale dali se.
Cena: Antiperspirant Dove - Nevím.
Deodoranty Avon - kolem 40-50 Kč,  v každém katalogu je jiná cena.



Krém na nohy Oriflame
S tímto krémem jsem nebyla skoro vůbec spokojená, i přes to, že je z Oriflame tak mě zklamal. Oriflame je kvalitní kosmetika, ale tento krém mě nijak nezaujal. Víte proč? Protože mi vůbec nepomohl. Má zjemnit a zklidnit nohy. Zklidní to možná ano, ale rozhodně nezjemní. Mám problém sehnat krém na nohy, který zjemní to je můj největší problém. Nijak nevoní spíše až smrdí, ale tak chtěla jsem ho dopoužívat, abych ho nevyhodila. Krém bych si určitě znovu nekoupila. Cenu vůbec nevím,  mám poměrně dlouhou dobu.



Avon šampon proti lupům
Strašně trpím na lupy. Když nepoužívám šampon proti lupům, mám jich plnou hlavu! Proto jsem se rozhodla si pořídit tuhle novinku od Avonu a je to šampon proti lupům. Je s čajovníkem a mátou pro všechny typy vlasů. Musím říct, že šampon je super. Lupů už jsem neměla tolik a rozhodně bych vám tento šampon jedině doporučila.  Vůně je taková až pánská což mě docela štve. Mám ráda dámské sladké vůně. Šampon mě stál kolem 39 Kč.



Ziaja sprchový gel 
Na tento sprchový gel budu psát zvlášt recenzi. Takže se vše o tomto sprchovém gelu dozvíte v recenzi.



Avon depilační krém
Krém mi prodala kamarádka asi za 40 Kč, protože strašně smrdí. Je teda suprový, ale smrdí jak kdyby jste si dělali trvalou nebo jak kdyby jste si barvili hlavu - strašný smrad!! Jinak používá se tak, že si krém nanesete kamkoli třeba na nohy nebo do podpaží necháte působit třeba 5 min. ( Upozornění: Nesmí se používat déle jak 8 min!!) Má se zkusit test snášenlivosti, že si krém namažete (trochu) třeba do podpaží a počkáte 24hod. Já osobně jsem test snášenlivosti nedělala. Nebo dělala ale nevyčkala jsem 24 hod. Možná tak 1hod. Za mě super akorát ten smrad je hrozný! Ale časem si zvyknete.. Ještě bych chtěla říct, že to vůbec nebolí - máte u toho krému v balení takovou věcičku kterou jen chloupky odstraníte, ale vůbec to nebolí!


Pudr Giordany Gold Oriflame 
Tento pudr mám strašně dlouho. Dřív mi ho dala mamka, protože tam byl menší zbytek, tak mi ho dala. Nevím co k němu říct, protože pudr nepoužívám použila jsem ho jen vážně vyjímečně a trochu, abych ho vypoužívala a mohla vyhodit. Prostě je to jak normání pudr. Cenu vůbec nevím.



Synergen Anti- pickel gel
Tento gel mám moc ráda. Gel je na akné. Namažete si ho na akné on vám stuhne. Není to moc příjemný, ale doporučuji si gel dávat, když jdete spát. Já jsem v rosmannu viděla gel od Isany, tak jsem si ho koupila a pak jsem si koupila takový gel v avonu. S gelem jsem spokojená. Ještě nikdy se mi nestalo, že by mi nepomohl. Stojí něco okolo 40 Kč. Doporučuji všem, kteří trpí na akné!



Avon osvěžující čistící pleťová voda s výtažkem z růže
Tuhle čistící vodu od Avonu mám moc ráda. Vážn vyčistila důkladně pleť a ošetřila. Zlepšil se mi také stav pleťi, když jsem tuhle čistící vodu používala. Někdy si jí určitě koupím znovu, ale ted ne, protože mám čistící vody v zásobě. Stála koolem 50 Kč  ted už ji vidívám v katalogu i levnější třeba za 39 Kč.



Synergen - Mycí gel na problematickou pleť
Já mám problematickou pleť hodně! Gel jsem používala ve vaně, vždy jsem si ho dala na obličej chvíli počkala a smyla. Co mi nevyhovuje nebo vadí jsou gely, které se musí smývat, ale gely se většinou smívají :D vždy mě potom strašně pálí a bolí obličej! Jinak je to, aby jste neměli akné a při pravidelném používání nemáte mít nové akné. Musím říct, že je to pravda! Za tu bolest to stojí! Ted když gel nepoužívám tak se mi dělá nové a nové akné, takže si ho budu muset koupit znovu! Doporučuji těm, kteří trpí na akné!  Cena je okolo 80 Kč.



Zvoreček Rozjasnujícího make-upi 8v1 - Ryor
Make-up je úplně skvělý! Použila jsem ho asi v červenci jeden den to jsem šla zrovna do obchodu :D Make-up krásně zakryje a je super, já make-up nepoužívám , takže si nebudu kupovat celé balení. Odstín mám nejsvětlejší -  LIGHT.



Maska Freeman - Klidně si užívám
Na tuto masku jsem už recenzi psala. Ale vezmu to stručně a rychle! Maska je černá a je myslím, že bahenní s nějakým cukrem ( když tak si přečtěte recenzi )
Maska je super. Má se nechat 10 min a když zaschne tak ji smít!  Dokonce i krásně voní!



Šampony - Adonis
Na tyto šampony jsem také psala recenzi, kterou si můžete přečíst. Vezmu to zkráceně. Šampony mi vyhovovali akorát mají mini balení a u toho olivového bylo těžké šampon dostat ven! :D


 Krémy Ryor - Nuxe
Na tyto krémy jsem také psala recenzi. Vyhovovali mi a jsou dobrý.




Čistící pleťová voda
Super produkt. Voda krásně osvěží hlavně v létě. Doporučuji!
Cena: Pokaždé je jinak, ale já ji kupovala cca za 49 Kč a ted ji vídám v katalogu za 39 Kč. :)

2 komentáře:

  1. ja toho spotrebuju desne malo, takze moje spotrebovano by bylo tak maximalne jednou za pul roku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale skoro všechny věci jsem používala furt. Ale až ted jsem je vypoužívala úplně. :D Spotřebováno bude si typuju tak v prosinci, ale samozřejmně může být i dřív. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! :)