pondělí 29. srpna 2016

Recenze: Ziaja balzám na rty- kokos - Parfums.cz

Ahoj všichni♥
Dnes tu mám pro Vás recenzi na kokosový balzám od značky ZIAJA, který je z e-shopu Parfums.cz
Někdo z Vás možná víte, že já balzámy sbírám. Mám jich plnou sbírku, prostě je miluji. Do sbírky mi nesměl chybět ani tento balzám od Ziaja zatím jsem si pořídila jen tento kokosový, ale časem si určitě pořídím i další příchutě. O značce ZIAJA jsem psala v minulém článku recenze produktu od Parfums.cz - Můžete si článek přečíst : TADY
Konzistence balzámu je  ,, bílé mléko ( tekutější ) " úplně krásně voní po kokosu, který miluji! Když si třeba omylem olíznete, tak balzám chutná po kokosovém mléko ( né, že bych ten balzám jedla - to NE! )
Balzám má strašně krásný obal! Co se týče hydratace, tak super! Rty nemám popraskané, mám je ,,zdravější" a vyživené, zacož jsem ráda, protože v poslední době mi strašně praskají rty. I v létě potřebujou rty ochranu. Proto bych vám ráda doporučila tento balzám, protože značka ZIAJA je přírodní a na rtech dělá co má. Mám ráda balzámy v takové tubě. Balzám chrání před popraskáním,  ted nemám skoro vůbec popraskané rty. Také promašťuje a vůbec nevysušuje. S balzámem jsem spokojená.
Balzám je za super cenu - 58 Kč a koupit si ho můžete > TADY




 

2 komentáře:

  1. Docela mě to zaujalo :) Já si objednávám (hlavně v zimě) z Avonu jeden balzám na rty, který používám, i když mám rýpu a prostě rudej nosánek :D A je to v takovém vajíčku a mám to moc ráda :3 Bohužel značku nebo jak se to jmenuje si už nepamatuju :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vypadá fakt skvěle ♥ asi vyzkouším, díky za tip :) ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)