neděle 21. srpna 2016

Recenze #19 - Masky - Klidně si užívám

Ahoj všichni♥
Na testování jsem dostala masky Freeman (NOVINKY!!) od Klidně si užívám
Přidat se můžete taky na fb stránku Klidně si užívám
 

Začnu asi první maskou, která mě zaujala asi nejvíce a to je tato:
Kaolínová Pleťová maska - Jablečný ocet 4-v-1
Tato čistící maska pohlcuje mastnotu lépe než kdykoliv předtím. To musím říct, že je pravda! Masku jsem si dávala logicky ve vaně večer nechala jsem jí 10 + minut působit. Maska má lehoučkou krásnou vůni. U nějaké holčiny na blogu jsem četla, že jí vadí, že maska zaschne a prostě jí to vadí. Abych řekla pravdu mě to vůbec nevadí, pro mě je to spíš takové příjemné.Maska se má nechávat cca 10 minut no prostě když vám uschne, tak se má smýt.Funguje jako maska,peeling, čistič a toner pro zářivou pleť a může se používat jako čistič denní pleťi.
Jaký je můj názor? - Na tuto masku mám názor, takový, že mi pomohla - Pohltila mastnotu zacož jsem ráda, protože mám mastnou/smíšenou pleť. Akorát po sundání masky je dobré si alespon trošičku namazat pleť hydratačním krémem, protože mě vadí, když si smyju masku a pak mám úplně vysušenou pleť, takže alespon troška hydratačního krému, samozřejmě kdo nemá takovou pleť já, tak si hydratační krém dávat nemusí.
Jinak 15 ml ,,vzorečku" stojí 30 Kč což je podle mě super cenu, protože 15 ml masky vám vydrží cca na 4x krát.
Masky jsou přírodní tudíž neobsahují paraben.
VZOREK - ZDE


 
Jako další maska, která mě zaujala hned po masce co jsem psala první je tato:
Bahenní maska - Uhlí a černý cukr.
Tato pleťová maska pracuje jako kouzlo. Silně hydratuje, minimalizuje a zanechá pleť senzačně jemnou. Minerály z mrtvého moře mají přirozený výživný efekt, který zesiluje hladkost a vzhled zdravé pleti. Složky aktivního uhlí odstranují mastnotu a toxiny, aniž by došlo k vysušení pokožky. Černý cukr pomáhá udržet v pleti vlhkost a vyhlazuje pokožku.
Z masky jsem taky nadšená, protože také absorbuje předbytečnou mastnotu. Ale zase po odstranění masky si musím pleť nemazat hydratačním krémem, protože mám pleť suchou. Nevím jestli to je tím, že před maskou si čistím pleť pěnou od Avonu, která hodně vysušuje, takže to bude asi tím. Jinak jsem s maskou spokojená. Klidně bych si ji koupila. 
VZOREK - 30 KČ - ZDE 



 Jako poslední maska, která mě zaujala nejmín je tato:
Kaolínová maska - Sladký čaj a citronová kůra
Pletová maska absorbuje mastnotu, čistí pory, zjemnuje a tonizuje plet. Je určená spíše pro normální/ smíšenou plet.
Upozornění: před první aplikací, provedte test na vnitřní straně paží. 24 hodin před nanesením na obličej, pro kontrolu možného podráždění. Nedoporučuje se používat po depilaci, akutní akné, lupenkou. V případě podráždění masku opláchněte!!!!! Já jsem tedy osobně test snášenlivosti nezkoušela. Akné nemám zase tak akutní, mám ho takové prostě normální. Maska strašně vysušuje, to mě strašně mrzí, a asi bych si nekoupila. Není zase tak špatná, ale spíše bych si koupila ty dvě ( Bahenní, Jablečný ocet ) doporučuji si první koupit vzorky a až pak si koupit celé balení, protože maska vám nemusí vyhovovat.
VZOREK - ZDE


Která maska vás zaujala nejvíc?

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)