pátek 26. srpna 2016

Back to school / Zpátky do školy #2 - Life hacks / Věci, které vám ulehčí život + Závěr léta

Ahoj všichni♥
Jak jsem psala v minulém článku dnes vyjdou dva články! 
Tohle je poslední článek, z edice Back to school / Zpátky do školy a konkrétně Life hacks nebo-li věci, které vám ulehčí život! + Napíšu závěr léta! 



                                                   
                                                              1. Diář
 Založte si deník. Ten vám poslouží třeba na domácí úkoly, schůzky, poznámky, narozeniny. Uvidíte, že vás začne bavit si vést diář! Pomůže vám to obzvlášť těm, kteří zapomínají. 

 

2. Tužky
 Doporučuji, aby jste si pořídili 5 tužek. Je jedno kolikátky. Na tužky si napište MONDAY, TUESDAY,WEDNESDAY,THURSDAY,FRIDAY nebo můžete také česky PONDĚLÍ, ÚTERÝ,STŘEDA,ČTVRTEK,PÁTEK. Danou tužku používejte daný den. Pomůže vám to, když nebudete vědět co je za den. Já si kdysi dělala také tužky na určitý předmět.


                                                                3. Oblečení

 Další takový tip. Každá holka z nás určitě vždy ráno stojí před skříní a neví co si má vzít nejlépe řekne, že nemá co na sebe ( Já jsem taky takový případ ) Proto doporučuji oblečení si chystat vždy večer, aby jste ráno nestáli hodinu u skříně a přemýšleli co si vezmete na sebe. Také je dobré se podívat jaké bude následující den počasí. To samé chystejte si věci do školy večer!


                                                             4. To do list

 Dále doporučuji, aby jste si vytvořili to do list ( co budete dělat ) sepište si tam třeba úkoly, domácí práce, a prostě věci, které máte udělat. Někam si list povězte. Myslím, že je to super věc.



                                                         5. Zvýraznovače, gelovky, fixy

 Doporučuji, aby jste používali třeba gelovky a podtrhávali si stím učivo, které je důležité - třeba nějaké těžké slovo, věty atd. Lépe se vám bude dané učivo učit. 



                                                                       6. Budík


 Pro ty, co nesnáší vstávání ( jako já ) doporučuji si nastavit budík( HLASITĚ!!) ať už normální nebo budík v telefonu dejte si ho někam třeba na skřín, na psací stůl. Když začne budík zvonit a bude třeba nahoře na skříni, bude tak nahlas zvonit, že váš to bude štvát a jednoduše vás to donutí k tomu, aby jste vstali.






 A teď už k tomu závěru, asi nechápete co chci napsat, ale brzy to určitě pochopíte.
Tak strašně rychle to uteklo. Nedávno bylo 1.7 - sakra jak je možné, že to tak rychle uteklo? Kéž by tak utíkali všechny školní měsíce. I přes to, že jsem se tak strašně nudila, tak bych si prázdniny ráda prodloužila, protože se mi do školy vůbec nechce. Nejvíc mě děsí to vstávání a hlavně vstávání když se změní čas. Vstávám kolem 6:00 a bude tma! Sakra já nechci! Nesnáším to vstávání! Vždy ve škole myslím, na odpoledne co budu dělat a vzpomínám na dny o prázdninách, kdy jsem se nudila a říkám si, sakra chci se radši nudit doma! Než ve škole ještě když máte odpoledku, která mi tedka nastane, jelikož jdu do 8. třídy, tak to pro mě bude ještě větší hrůza než trávit 6.vyučovacích hodin ve škole. Zase ty povinnosti!! Každý den se učit, ach jo! Strašně rychle ty prázdniny utekly.. Zajímavé je, že když jsou prázdniny, tak strašně rychle utečou, ale když nastane škola, tak to trvá tak dlouho!! No nic jen jsem vám tohle chtěla napsat.. Do komentářů mi můžete napsat jestli se těšíte do školy a co vás na škole nejvíc štve? Jinak všem přeji příjemný školní rok, a ať se vám daří!  Tohle by bylo všechno, ahoj! ♥



14 komentářů:

  1. Ahojky, moc pěkný článek. Líbí se mi ty tipy, já tedy musím říct, že třeba na první den školy se těším a mám plány na tenhle školní rok-jdu do devítky tak si to chci užít, zároveň se pořádně učit abych se dostala na vysněnou školu (ráda bych na Michael) a mám i plány s blogem. Musím říct, že to do liusty si taky někdy dělám, podtrhávání učiva taky ale já se někdy probudím i jenom na vibrace na budíku, takže ten tip pro mně asi moc užitečný není :) Jinak nechci tě nějak poučovat, ale zkus v osmičce trochu máknout, nevím jak na tom jsi se známkami ale spousta lidí z mé třídy n to celej rok kašlala a na konci odcházeli fakt s brekem. Takže hodně štěstí ve škole!

    Jinak na blogu mám taky BTS článek, budu moc ráda když se mrkneš.
    xoxo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.:)
      Musím máknout, i když se mi nebude chtít. :( chci na školu, kam chci jít a na ni potřebuju fakt dobré známky! Děkuji i tobě hodně štěstí!♥

      Vymazat
  2. Ahoj, mrkni na náš eshop: www.planner-addict.cz, najdeš tam tématické kity s doplňky do a k diářům a taky tipy a triky na plánování ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bez diare bych neprezila. Pisu si do nej snad uplne vsechno. A ten druhej tip s tuzkama s dny je naprosto super! Pracuju na smeny vcetne vikendu a volno mivam v tydnu, takze nemam nejmensi tuseni co je za den a tohle je proste super napad! Diky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bomba! Všechny věci, co tu máš tak používám také, takže ve všem s tebou souhlasím :) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak sa mi nechce do tej školy zasa. Hlavne preto, že idem do prvého ročníka, ale už na vysokú školu. Veľmi som zvedavá, čo od toho všetkého čakať a na čo sa pripraviť. Pekný článoček! Pre mňa sú určite dôležité rozkošné písacie a kancelárske potreby :) ◠‿◠

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Přeju ti hodně štěstí at se ti daří! :) :*

      Vymazat
  6. Jo, ten deník/diář a hlavně pak ten seznam - to jsou hodně užitečné věci. A to fakt nejen na poli školy, celkově v životě :D Jak si na to člověk navykne, tím lépe pro něj, pokud toho třeba má víc. Sama jsem k tomu musela už napevno přejít, protože bych se jinak zbláznila ze všech svých pochůzek a věcí, co musím udělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Kdyby nebylo diáře, tak na vše zapomínám. :D :)

      Vymazat
  7. Super článek ❤ hezky řečeno ❤��

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)