sobota 20. srpna 2016

Recenze #18 - Triko - Geekshirts.cz

Ahoj všichni♥
Dnes tu mám pro Vás článek o triku, který mi v rámci spolupráce zaslali GEEKSHIRTS
Moc chci geekshirts.cz poděkovat♥


Vybrala jsem si tedy černé triko s nápisem I m not short. I am hobbit.
Čím bych asi začla. Tak tedy triko je ze super materiálu. Triko je 100% bavlna. Nijak se nežmolí ani nic takového. Vybrala jsem si velikost L, a je mi akorát! Triko je strašně krásné už jsem ho měla na sobě a je super. Vzít si ho můžete  třeba k šedým legínám nebo k ryflím. Když budete triko prát tak  na 30°C a naruby! To samé se žehlením, když budete triko žehlit, tak naruby a potisk nežehlit!
Tohle triko je ve formě dámské i pánské, což je super, když se líbí třeba chlapovi, tak si ho může koupi taky! Po vyprání se potisk nedá dolů,což ocenuji, protože mám i trika s potiskem, a když se vypere tak se dá dolů i postisk. Tohle triko je vážně super a hodí se pro koho koliv!
Triko je v těchto velikostí: XS,S,M,L,XL.
Samozřejmně na výběr maji plno triček na, které se můžete podívat TADY
Vybrat si také můžete mikinu a plno jiného oblečení.
Tento e-shop má plno, ale plno triček, mikin,čepic, takže myslím, že si vybere každý. :)
Doručení je také rýchlé a to do 2-3 pracovních dnů.
Tohle triko stojí 399 Kč. Podle mě je to úplně normální cena.
Triko si můžete zakoupit TADY




LÍBÍ SE VÁM TOHLE TRIKO? 

1 komentář:

  1. Geek tricka mam rada. Ty napisy bejvaj fakt vtipny. To tvoje treba :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)