pátek 26. srpna 2016

Recenze: Spodní prádlo - Bikiny Brubeck - Promethea.eu

Ahoj všichni♥
Dnes vydám zase dva články. Chci vydat takovou recenzi na kalhotky Bikiny Brubeck, které mi v rámci spolupráce zaslal e-shop  Promethea.eu. Dále vydám druhý článek na téma Back to school / Zpátky do školy. 
Doručení je rychlé. Myslím, že do 2-3 pracovních dnů je zboží u Vás. E-shop Promethea nabízí plno krásných věcí a je opravdu velký výběr od třiček, mikin, županů po spodním prádle. Sami se podívejte, mě osobně se tedy moc eshop líbí. Desing stránek  má takový normální, ale krásný. Taky je opravdu jednoduché v e-shopu si najít co potřebujete. A teď už ke kalhotkám, akorát bych chtěla říct, že určitě se najdou lidi, kterým přijde recenzování kalhotek trapný, ale řeknu vám jedno. Každý nosíme spodní prádlo, nebo snad ne? Kdo by ho nenosil. Je to úplně normální a není se za co stydět! Kalhotky jsem si vybrala ve velikosti L a barvu bílou. Vybrat si můžete ze tří barev - bílá, béžová, černá. Kalhotky mi přišli v takové krabičce ( samozřejmě zabalené ). Kalhotky mají takový jakoby ,,název" BRUBECK ( viz foto) takový lehce našitý název. Většinou tam, kde bývá velikost je natištěté BRUBECK a jak se to má prát atd. Kalhotky mají příjemný materiál bavlněné mimochodem bavlněné bezešvové prádlo. Kalhotky jsou ,,natahovací" takže pokud si někdo myslí, že mu nebude velikost L, tak se nemusíte bát, protože kalhotky se natáhnou a nemusíte se bát, že budou nějaké malé. ( Jen pro případ, že se rozmýšlí nad velikostí L a XL )..Kalhotky jsou sami o sobě příjemné. Nikde nekoušou, protože nemají lísteček je to jen natištěné nebo našité, které nekouše. Vážně jsou příjemné, jsem spokojená. Protože opravdu padnou a jsou skvělé. Bavlněné bezešvé kalhotky typu bikini - bederky Brubeck BIKINI, vyrobené z velmi příjemné bavlny, hladké, bez ozdob. Ideálně přiléhají k tělu a jsou velmi pohodlné. Bezešvé prádlo určené především na sportovní aktivity. 
Kalhotky stojí 179 Kč, což je podle mě super cena na takové super kalhotky! Kupovat můžete > TADY

 











 Líbí se vám tyto bezešvové kalhotky?


















5 komentářů:

  1. Recenze je jako taková fajn, obsahuje určitě všechny důležité informace pro lidi, kteří by si rádi toto zboží třeba také zakoupily. Jediné, co mi tak trochu vadí, je to neustálé opakvání slova kalhotky na začátku věty. Možná bych se ho snažila nahradit jiným slůvkem, když jsem četla už sedmou větu, která takhle začínala, trošku mě to začínalo štvát.
    Možná bych popřemýšlela o kvalitnějších fotografiích, ale chápu, že ne každý má na nějaký drahý foťák. Pokud se budeš chtít ale blogu do budoucna opravdu věnovat, bylo by fajn do něj zainvestovat.
    Neber tenhle komentář jako nějaký hejt, jen se ti snažím pomoc :)
    Recenze je jinak pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj názor každopádně na fotkách určitě zapracuji a budu se snažit je mít kvalitnější! :)

      Vymazat
  2. O ešhope som ešte nepočula, ale majú tam pekné veci ◠‿◠

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám pár bílých kalhotek :-) . Spodní prádlo si objednávám z https://lanotte.cz/ proto, že mají široký výběr podprsenek. Kombinace velkých košíčků a malých obvodů, kterou já potřebuji. Když už jsem někde takové podprsenky našla, tak se mi nelíbily, tak jsem ráda, že tady si vyberu podprsenku, která mi dobře sedí a ještě je pěkná :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)