pátek 12. srpna 2016

Recenze #15 - Originální dárečky

Ahoj všichni.
Nově spolupracuji se stránkou Originální dárečky.
Mám věci, které vám chci ukázat. :)


 Jako první tu mám masku na spaní. Asi se ptáte, proč masku na spaní? Ale tak, hodí se když třeba svítí měsíc. Komu vadí, když svítí měsíc nebo večer jakékoliv světlo, tak doporučuji tuhle masku. Krásně drží a nepadá. Maska vám také zaručí klid. A maska je také určená ( podle mě) pro ty, kteří se bojí tmy, protože nasadíte masku a nic nevydíte. :D
Maska stojí 29 Kč a zakoupit jí můžete tady


 Jako další tu jsou naušnice. Jsou moc krásné. Na uších vypadají taky krásně. Co je asi nejlepší je to, že  když máte takové menší problémy, že v uších vůbec nijak nebolí! Já mám s tím velký problém, musím mít jen vždy pravé stříbro. Naušnic mají na výběr spoustu! Najdi si ty svoje > tady


Tohle jsou tedy kostky lásky, které bohužel nevyužiju, protože nemám přítele. Ale asi je někomu dám. 
Jsou tam všechny možnosti ,, co můžete dělat ". Jsou pro zamilované a v noci dokonce svítí! 
Můžete si je koupit za 99 Kč >> tady 




Jako další je set plastového tetování nebo-li CHOOKER. Určitě to všichni znáte a pokud ne, tak to má vypadat jako tetování. Set obsahuje : prstýnek, náhrdelník, náramek. Hlavně na krku vypadá krásně! Hodí se i k plno outfitům. Je tedy pružný, takže padne každému! Pokud ti doma chybí určitě si ho kup! :)
Set stojí  69 Kč a koupit si ho můžeš >> tady


Další jsou magické natáčky, jediné co mě mrzí je, že jich tam není moc. Je jich tam myslím 12, takže kdo má dlouhé husté vlasy asi bych doporučila 2x balení  a jsou docela krátké. Jinak natáčky jsem si dávala večer na umyté rozčesané vlasy a na vlasy jsem dala trošku pěnového tužidla, aby to trochu vydrželo. Zbytek jsem natočila natáčkami, ať nemám půlku hlavy kudrnatou a druhou půlku rovnou :D 
Na zadním obalu je i napsané jak dlouho se mají nechat na hlavě, ale já si je dám vždy večer. :)

Tady je vysledek: 
Já myslím, že super. 
Jak se to dělá? Tento set obsahuje 2x takové tyčinky, které spojíte dohromady. Natáčka má takové zvláštní nasazení, že jí provlečete na tu tyčku. A na ten háček co má tyčka ( vše viz foto) prostě jedete s tou natáčkou po té tyčce, a vlasy jsou natočené! Snad jste to pochopili, protože nejde to vysvětlit.:D
Ale na zadní straně je vše podrobně nafocené a napsané, akorát v angličtině. :)
Jinak natáčky se dělají taky tak, že na mokré pramínky vlasů dáte natáčku a jednoduše počkáte než uschne nebo lehce fénujte. Pak jen zděláte a vlasy máte krásně kudrnaté!!
Tyto magické natáčky stojí 107 Kč a koupit si je můžete >> tady



Jako další tu mám vodní bomby. Které se hodí do horkých letních dnů a mají osvěžit. Bomby skvěle zaženou nudu! Balonku je tedy v balení 100ks a tyto vodní bomby jsou za skvělou cenu! Pouze za 49 Kč!
Jak se to dělá? Do lahve napustíte studenou vodu, nebo vlažnou záleží na Vás. Dále nasadíte balonek a začnete pumpovat vzduch a pak i vodu - já to dělám dohromady. S vodními bombami je o zábavu postaráno! V lahvičce je plno různých barev!! :)
Vodní bomby stojí 49 Kč a koupit si je můžete >> tady

 Jako další je tento krásný náramek. který se hodí snad ke všemu! Zapínání je lehké. Náramek je vážně krásný! Na ruce vypadá taky pěkně.
Postříbřený náramek je vyroben ze slitiny kovu a Muranu korálků.
Velikost je 19 cm + 3 cm díky prodloužení.
Zapnutí je rychlé a jednoduché díky klipové sponě.

Na výběr ze 13 variant!
Náramek je za super cenu tedy 249 Kč a koupit si ho můžete >> tady


 Další je tento úplně ale úplně krásný náramek, ze kterého mám velikánskou radost! Na ruce krásně vypadá a skvěle se nosí. Je vhodný pro jakýkoliv věk! 
Náramky v trendy barvách a motivech.
Na výběr z 19 druhů krásných náramků v univerzální velikosti pro Vás i Vaše nejlepší přátele!
Rozměr náramku 16,5 x 5 cm.
Zapínání karabinkou je možno do jednoho z několika oček, proto lze zapnout na obvod 18 - 23 cm. 
Cena je za vše, co je vyfoceno na ruce.
Náramek stojí 99Kč což je podle mě super cena! Koupit si ho můžete >> tady

 

Jaká věc se vám líbí ze e-shopu Originální dárečky?  

2 komentáře:

  1. Ty natáčky mám už spoustu let a jsou super, akorát pokud jsem je nechala přes noc do rána tak jsou hrozně nepohodlné na spaní :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)