středa 17. srpna 2016

Recenze #17 - SHIRTINATOR

Ahoj všichni.
Dnes mám pro Vás článek, který se týká dvou věcí, které jsou z e-shopu SHIRTINATOR
S tímto e-shopem tedy spolupracuji a e-shop mi zaslal dvě věci dle vlastního výběru. Vybrala jsem si tedy obyčejné bílé tričko, protože mám ráda takové jednoduché trička a dále mi zaslal úplně krásnou mikinu ze, které mám asi největší radost! Tak jdeme na to! :)



1. TRIKO BÍLÉ - BEZ POTISKU
Jak říkám vybrala jsem si obyčejné triko, protože to se hodí ke všemu! :)
Vybrala jsem si svojí velikost L, protože trika mám většinou ve velikosti L, ale je tam tabulka podle rozměrů, takže podle ní jsem se změřila a vybrala si velikost L. ! :)
Tričko mi padne, je úplně šité na mě, ale nevadila by velikost XL. Kdo se rozmýšlíte buď to nad velikostí L nebo XL, tak si vemte XL, protože je pak triko volnější a je to pohodlné, ale mě to nevadí jsem spokojená! 
Triko je z takového tlustějšího materiálu, protože je určené k potisku, ale je strašně pohodlné. Potisk jsem nechtěla, ale jak jsem psala v minulém článku na e-shop SHIRTINATOR si můžete vytvořit triko podle vás! Můžete si na něj dát jakoukoliv fotku, text, motiv a další! :) Za mě je tento e-shop a také triko úplně super! :)
Triko vůbec nikde nekouše ani nic takového! 
S e-shopem komunikace skvělá a na e-mailech rychle odepisují! :)
Obyčejné bílé triko stojí 249 Kč. Když si ho upravíte cena se vám ,,načte" sama. :)
Triko si můžete zakoupit a upravit podle sebe tady



2. MIKINA-  ŠEDÁ
Další co jsem si vybrala je tato mikina. Mikina má dobrý materiál.
Mikina v zimě pěkně zahřeje. Myslím, když je venku takové chladno, ale také jí určitě budu nosit i v zimě do školy, protože když je (období) zima, tak ve škole strašně mrznu!
Mikina je s kapucí a zip má ve tvaru hvězdičky (strašně se mi ta hvězdičky líbí!)
Mikinu mám taky ve velikosti L, ale divím se, že mi sedí, protože mám skoro vždy mikiny s velikostí XL, ale zase každé číslování je úplně jinak. Když si objednáváte třeba přes tento e-shop, tak tam uvidíte velikost a můžete se i změřit a podle toho si zvolíte velikost! Na mikinu je také možné si dát obrázek, text, motiv, ale já jí nechala takovou jaká je. Z mikiny mám radost, protože se mi moc líbí a prostě je super i materiál! :)
Taky je mikina s kapsami.
Mikina je za super cenu tedy - 559 Kč ( + když si budete chtít dát na mikinu potisk, zase - cena se vám tam načte sama )
Mikinu si můžete zakoupit i upravit podle sebe - tady



TAKY SE VÁM LÍBÍ OBYČ. BÍLE TRIKO A TATO MIKINA?                        

5 komentářů:

  1. Já co jsem kupovala tyhle věci tak nebyly vůbec drahé. Kdyby se mi to zdálo drahé, tak bych si to nekoupila. :)

    Moc pěkné věci. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tenhle web jsem se už dívala. Škoda, že jsi nevyzkoušela právě nějaké tričko s vlastním potiskem - na tom eshop staví, podle toho, co jsem se dívala. Myslím, že obyčejné bílé tričko by jsi sehnala mnohem levněji někde v obchodě. :-) Mikina vypadá fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasim s komentarem vyse. Mela ses vyradit na potisku :) i kdyz je fakt ze taky nejradsi nosim cisty bily tricka :D a mikina je super.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)