středa 24. srpna 2016

Back to school / Zpátky do školy #1 - Nákupy, Rady a tipy, DIY

Ahoj všichni! ♥
Dnes tu je nový článek z edice Back to school nebo-li zpátky do školy.
Nojo..Za chvíli škola a zase tolik povinností! :(
Zajímalo by mě, kdo z vás se těší do školy ( Můžete mi to napsat do komentáře )
Dnes ráno jsem si byla nakoupit pár věci. Moc jsem si toho nekoupila, protože moc toho nepotřebuji  ( co se týče věcí na výtvarnou výchovu - mám všechno z minulého roku, ale radši si to ještě zkontroluji)
Tak jdeme na to♥


NÁKUPY:

Washi pásky - tyto pásky jsem si koupila hlavně, abych si mohla ozdobit deníčky, sešity, a různé věci. Strašně se mi líbí! Kupovala jsem je v papírnictví a stály 49Kč.
 

Korekční páska - Tyto různé pásky, bělítka musím mít vždy v pouzdře! Kdo neví co to je, ta je to vlastně taková páska, která je bílá a když napíšete něco blbě, tak tou páskou přejedete a ona vám tu chybu zakryje. Snad jste to pochopili. :D
Pásku jsem kupovala v Kauflandu a stála myslím, že něco okolo 14-15 Kč. Je opravdu dobré jí mít v pouzdře.

 Propiska - Jako další tu mám propisku, ke které nemusím nic dodávat. Všichni známe. Kupovala jsem ji v papírnictví a stála 10Kč.


 Malé barevné papírky - Další tu mám tyto malé papírky  jsem to tedy čtvercové papírky. Ne nejsou to ty do výtvarky! :D Mám je na různé poznámky - no prostě jsou u počítače, kdyby někdo potřeboval papír. Kupovala jsem je v papírnictví a stály 39 Kč.



 Blog - Další tu mám blog, který je linkovaný. Nejspíš si do něho budu zapisovat úkoly, nějaké ty školní poznámky,nebo co budu dělat odpoledne - takový plánování. :D 
Blog jsem kupovala v Kauflandu a myslím, že stál okolo 22Kč.



 Sešity - K sešitům nemusím snad nic dodávat.. Prostě školní povinnost je mít. :D
Kupovala jsem je v papírnictví a stály tak různě, prostě každý jdeme do jiné třídy a potřebujeme jiné sešity.

 
Tak to byly nákupy, jak jsem říkala není toho moc a všechno potřebné mám. 


Rady a tipy: 
Mám tu pro vás takový tip. Pokud se mezi vámi najde někdo kdo má takového učitele, že učivo rychle diktuje a chce mít sešit hezky upravený a chce do něj psát hezky, tak si zápis pište někam na papír a třeba pak o přestávce nebo doma si to krásně opište. Já to tak dělám!

Další taková rada. Když učitel chce někoho vyvolat, tak začněte pít! :D Proč by učitel vyvolával někoho kdo právě pije? Nebo snad máte zakázané pít v hodinách? 

Když vám nejde se naučit nějaký cizí jazyk, tak doporučuji si vytvořit kartičky a z jedné strany budete mít napsané české slovo a z druhé strany budete mít napsané slovo třeba v Angličtině.

Piš si svůj deníček: Doporučuji, aby jste si psali svůj vlastní deníček tzv: tajný deníček. Do deníčku si můžete psát různé zážitky třeba ze školy, nebo ze života atd. Já si deníček píšu už skoro rok. Nemusíte tam psát každý den - stačí jednou za měsíc třeba se vypsat co se ten měsíc dělo. Nebo pokud někam jedete nebo máte zážitek, který si chcete napsat do deníčku, tak klidně pište jak se vám zachce! Může to být každý den, každý týden nebo také každý měsíc! 

To bylo pár rad a tipů. Vím, že jich nebylo hodně, ale něco zkusím vymyslet a v příštím článku Back to school ( nevím jestli ještě bude, ale zkusím něco vymyslet ) vám napíšu víc rad a tipů!



DIY:
Ozdob si lenoch! : Kdo používáte lenochy, aby jste nepsali křivě, tak si lenoch můžete vyzdobit, aby jste z něj měli větší radost! Je to krásné a tak jednoduché!

Co budeme pitřebovat:
Washi pásky 
Nůžky

Postup: Washi páskou si olepte lenoch - je to jednoduché zvládne to každý!! Já používám ty menší linky z lenochu, takže si ozdobím jen jednu stranu..Pokud vám trčí někdo po okrajích páska, tak ji jednoduše ustřihněte!



Ozdob si svůj deníček!: Další opravdu jednoduché DIY - záleží jen na Vás jak si svůj deníček/úkolníček ozdobíte!


Co budeme potřebovat: 
Wahi pásky 
Postup: Polep svůj deníček jak chceš!




Ozdob si svůj oblíbený zvýraznovač, svojí tužky, pastelku či fix :

Co budeme potřebovat: 
 Washi pásku
Nůžky 

Postup: Ozdob si svoji tužku, fix, pastelku, zvýrazňovač washi páskou jak chceš!



Ozdob si sešity: Potřebovat budeme zase washi pásky popřípadě nůžky. Postup je taky stejný vyzdobte si svoje sešity podle sebe!





Kalendář: Já si tento kalendář dělám počas školy. Dny můžu škrtat a těšit se na další dny :D 
Co budeme potřebovat: 
Papíry
Něco čím scvaknete papíry
Gelovky
Washi pásku

Postup: Papíry přehneme na půlky ( záleží na vás kolik si jich tam dáte) můžete klidně i jeden. A pak normálně si nadepište ZÁŘÍ 2016 napište si datumy, pod to dny a nějak ozdobte washi páskou. Pokud jste si vytvořili takový více papírový( nevím jak to nazvat ) kalendář, tak si vytvořte i další měsíc a další dny a další datumy! Vždy mě baví, když den skončí třeba je večer a já si můžu odškrtnout ten den ! :D Datumy, a dny pište gelovkami.
( kalendář se mi domotal - dny tak to neřešte :D )

 

Dále si můžete vyzdobit třeba svůj oblibený balzám na rty, který používáte ve škole.
Dále si můžete vyzdobit lepidlo, pravítko, obal na sešit..Je to jen na Vás. 





 
JAK SE VÁM LÍBÍL MŮJ PRVNÍ ČLÁNEK Z EDICE BACK TO SCHOOL / ZPÁTKY DO ŠKOLY?

10 komentářů:

  1. Tie nápady sú naozaj super :) je super že si s tým dala prácu a vyzerajú naozaj skvelo :)

    Budem rada ak mrkneš aj na môj blog a tiež budem rada za každý komentár :)
    http://booklovers-world.blogspot.sk/2016/08/cassandra-clare-lady-midnight-dark.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mrkni na náš eshop s papírenským zbožím v tématických kitech ;-) www.planner-addict.cz, najdeš tam i výběr pěkných washi pásek nebo tipy a triky. S našimi věcmi ve škole určitě oslníš ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět že sis dala práci. Pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek, sice mám školu za sebou, ale něco se mi bude také hodit.

    The Word of makeup

    OdpovědětVymazat
  5. tu propisku s kočmama mám taky, musím mít všechno, kde jsou kočky :D a washi pásky jsou naprosto top :) Dají se použít opravdu na všechno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ono se to nezdá, ale Kaufland je vážně dobrý na tyhle věci do školy. Zrovna před pár lety, jsem koukala do jejich akční leták a našla jsem tam sadu 4 zvýrazňovačů za 50 Kč. Musím říct, že mě velice překvapily, protože už je mám víc jak tři roky a pořád mají krásné barvy.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem letos přešla na druhý stupeň, takže to chtělo kompletní obměnu školní výbavy. Ze všeho nejhůř na tom byl školní batoh, a tak jsem si přes https://www.stil.cz/skolni-batohy-pro-studenty/ objednala nový. Už jej mám skoro měsíc a musím říct, že se mi nosí naprosto skvěle.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)