úterý 23. srpna 2016

Recenze: Pošta Zdarma

Ahoj všichni♥
Pošta zdarma mi zaslala pár věcí - Za věci moc děkuji.. Chci vám o nich něco říct atd. :)
Pošta zdarma je stránka, který má logicky poštovné zdarma. Některé věci, kydž si objednáte vám dojdou za 15-25 dní, ale pokud je má pán na skladě, tak je doručení opravdu rychlé. Balík odesílal v pátek a přišel mi v pondělí ( O víkendu pošta nechodí ) Mají veliký výběr krasných věci, můžete se podívat ZDE



Vak na záda - zmrzliny
Tento vak se mi strašně moc líbí! Je prostorný a ideální někam na výlet nebo někam, když jdete ven. 
Materiál je také super a šnůrky nejsou moc dlouhé - jsou tak akorát.
Vak je úplně za super cenu! Pouze za 149 Kč, což je podle mě úplně super cena, protože někde mají vaky třeba i za 200 - 300 Kč. Tento mi přijde vážně za super cenu! 
Koupit si ho můžete - TADY 



 Triko s potiskem hvězdiček
U tohoto trika se trošku víc rozepíšu, protože triko je celkově fajn. Vybrala jsem si velikost XL a je mi super, akorát triko je z takového materiálu, nevím jak se jmenuje, prostě není z bavlny. Lepší by bylo asi z bavlny, protože né, že by ten materiál byl nepříjemný to ne, je příjemný, ale někomu třeba nemusí tento materiál vyhovovat. Já jsem spokojená a vůbec mi ten materiál nevadí. Jen jsem na to chtěla upozornit, aby jste se pak nedivili, kdyby jste si triko koupili.
Triko je za super cenu - 119 Kč - kupovat můžete TADY


 
 Šaty s kytičkami
Tyto šaty jsou úplně krásné! Vybrala jsem si L nebo XL, ale pán mi psal, že velikost L/XL nemá na skladě. Tak mi nabídl M. Podle měření vypadalo, že mi šaty budou, akorát v oblasti prsou mi jsou trošku uplé, ale nevadí, třeba ještě zhubnu. :D 
Šaty jsou z toho samého materiálu jako je tričko a na léto je tento materiál úplně super!!
Šaty jsou za super cenu 179 Kč - kupovat můžete TADY


 

Dámské hubnoucí legíny
Z těchto kalhot jsem nadšená! Nosila jsem je pár dní - mají se nosit denně 60 minut při cvičení, vysávání, běhání nebo při nějakých aktivit. Já jsem s nimi vysávala a byla jsem fakt zpocená! Jak říkám nosila jsem je několik dní a vysávala.Stehna se mi zmenšila o 2 cm. Někdo si říká, že to je nic moc. Ale nejedla jsem vůbec zdravě spíš nezdravě. Samozřejmě kdyby jsem jedla zdravě, tak se mi stehna zmenší o víc cm. Tyto kalhoty jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a jsem z nich nadšená. Myslela jsem si, že to nebude pomáhat, ale pomáhá! Pěkně se zpotíte! :D 
Také jsou za super cenu - 255 Kč ve všech velikostí - koupit si je můžete TADY

 



Co Vás zaujalo nejvíc?

9 komentářů:

  1. Dobrý den,

    chci se zeptat, zda se tedy člověk nemusí bát poslat peníze? Věci mu dojdou v pohodě?
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, bát se nemusíte. Věci mi přišly úplně v pohodě. :)

      Vymazat
  2. Dobrý den, chci se zeptat jestli to co je na obrázku jestli to dojde vždy realné.
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Nedojde. objednané věci nesouhlasí s propagovanými věcmi na obrázku, jsou to jen velmi laciné nepoužitelné nápodoby.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky , já jsem si z Pošty zdarma objednala čepice pro dceru a vnučku , peníze jsem zaslala na účet a teď nemám peníze ani zboží 👎 jsou to šmejdi !!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)