sobota 27. srpna 2016

Recenze: kosmetika - Adonis

Ahoj všichni♥
Dnes mám pro vás článek, a je to recenze na dva produkty, které mi v rámci spolupráce zaslal e-shop Adonis. E-shopu moc děkuji a jdeme na recenzi! 



1. Krém na tělo - Orange 
Jako první jsem si vybrala tento tělový krém. Tělový krém strašně příjemně voní po pomeranči. Krém používám, když se osprchuju, tak se s ním namažu. Musím říct, že se krásně rozetírá a hned se vpije. Vůbec, ale vůbec není mastný. Co se týče hydratace tak je super, protože jak jsem se namazala, tak krém se hned vpil a pokožku zanechal krásně jemnou a hydratovanou. Myslím, že kdo má problémy se suchou pokožkou tak rozhodně doporučuju tento krém, protože krásně hydratuje a vyživuje. Pokožku také nechá krásně provoněnou. Není moc tekutý je tak akorát. Doporučuji všem vyzkoušet!
Krém stojí pouhých 60 Kč a koupit si ho můžete > TADY








 2. Pleťová maska slupovací - Orange
Tuhle masku jsem sii moc oblíbila. Já mám celkově slupovací masky ráda. Obsahuje aktivní přísady z čerstvých pomerančů, vitamín C, bohatý na aminokyseliny a mikročástice, které pronikají do spodních vrstev pokožky, vyživují ji zevnitř a obnovují jejich vnitřní rovnováhu. Má velmi silné adsorbční schopnosti, hloubkově odtsraňuje nečistoty, odstraňuje přebytečný maz, zrohovatělou kůži a uhry, oživuje skrukturu kůže a dodává jí jas. Pokožku celkově zklidní. Po aplikaci bude pokožka hydratovaná, vláčná, barva sjednocená, lehce narůžovělá, hladká a zářivá. 
Použití: 
Aplikujte na obličej v tenké vrstvě. Nechte působit nejméně 20 minut. Maska zaschne a vytvoří ochranný poloropustný film, který se lehce sloupne. Přebytečné části odstraňte teplou vodou.Když máte masku na obličeji nesmíte nijak komunikovat. Maska je průhledná a zase krásně voní. Dobře se slupuje a je dobrá. Pleť mám o hodně hezčí díky této masce. Podle mě má maska chladivý účinek. Určitě doporučuji všem, kteří masky používají.
Maska stojí jen 69 Kč, což je super cena.Kupovat můžete > ZDE




 Dále mi paní zaslala pár vzorečků, ke kterým vám něco řeknu.
3.Hydratační krém
Krém krásně voní akorát je mastnější, což pro mojí mastnou pleť není ideální. Trvá než se vpije, ale vždy to nějak přežiju. Tento krém bych spíše doporučila těm, kteří trpí suchou pletí. Pro mastnou pleť to není to nejlepší.
Vzorek tohoto krému stojí 15 Kč a koupit si ho můžete > TADY

 

 4. Olivový krém na ruce
Tento krém na ruce není tak mastný jako krém na pleť. Po chvilce se vpije, což je super, protože mám ráda krémy, které se hned vpijí.Krásně voní a úplně dobře hydratuje. Ruce vyživý, aby nebyly suché. Krém bych si klidně pořídila, protože splnuje to co má.
Vzorek stojí 15 Kč a koupit si ho můžete > TADY 



 5.Vlasový šampon
Nikde jsem nenašla co má tento šampon splnovat. Každopádně bych si klidně koupila velké balení, protože mi šampon vyhovuje, stačí trocha a šampon neuvěřitelně hodně pění. Doporučuji.
Vzorek stojí 15 Kč a koupit si ho můžete > TADY 

 


 6. Krém
Tento krém má obsahovat růžový olej. Krásně voní a taky je takový mastnější, takže doporučuji spíše pro suchou pleť.
Vzorek stojí 15 Kč a koupit si ho můžete > TADY


 7. Vlasový šampon Botanicals
Šampon krásně voní. Odstranuje mastnotu a zase stačí trocha a šampon vám hodně napění. 
Obsahuje kyselinu hyaluronovou, zjemňující a nedráždivé složky, které ošetřují vlasy i pokožku hlavy. Reguluje tvorbu mazu. Pravidelným používáním docílíme hedvábně jemných a zdravých vlasů. Použití:

Nanete do vlhkých vlasů a vytvořte bohatou pěnu. Masírujte 1-2 minuty. Poté smyjte čistou vodou.
Vzorek stojí 15 Kč a koupit si ho můžete > TADY 


Který produkt vás zaujal?

13 komentářů:

  1. Já, co se týče krému (tedy nwm, jestli to je přesně krém), tak používám od Balei - Soft&Clear :) A používám ho hodně na černé tečky a tak :) Protože mě jinak krémy docela vadí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je to krém. S krémama mám taky problém, jelikož mám problematickou pleť i citlivou pokožku, ale zatim mi vyhovuje :)

      Vymazat
  2. ten pomerančový krém může krásně vonět. Jinak slupovací masky nemám moc v oblibě.
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně voní! :) jakto, že ne? Já je zase miluju! :D

      Vymazat
  3. Fíha, tak o tejto značke som ešte nepočula, ale idem si niečo naštudovať. Produkty vyzerajú fajn ◠‿◠

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, ale produkty jsou velmi zajímavé :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Produkty vypadají fakt zajímavě. :) Nejvíce mě zaujal krém na tělo - Orange. :) moc pekný článek. ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce mě zaujal ten šampon. Hledám nějaký šampon který by mi udělal krásné vlasy a přitom moc nevymýval barvu. Možná tento zkusím :)

    http://manoragirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Slupující masky jsou super, člověk není pak při umývání celý mokrý. :D

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)