úterý 2. srpna 2016

Bioderma - pleťové sérum pro smíšenou a mastnou pleť

Ahoj všichni. 
Dnes bych Vám chtěla říct pár slov, k tomuto sérum..


 Biodermu mám moc ráda, protože s ní nemám žádný kožní problém, tak jsem chtěla vyzkoušet i tohle sérum, protože mám mastnou pleť, ale také hodně problematickou. Tohle sérum je tedy vhodné spíše pro smíšenou a mastnou pleť. Sérum používám 2x denně ( ráno, večer )  na vyčištěnou a vysušenou pleť. Musím uznat, že sérum zlepšuje stav pleťi. Tedy stahuje póry a snaží se pleť nějakým způsobem vyléčit, ať už tím, že stahuje póry nebo pleťi dodá pěkný vzhled. Večer, po vyčištění pleťi si sérum nanesu a hned se vstřebá, takže není ani mastné! Za to jsem ráda! Ráno má pleť hezčí vzhled a je hydratovaná. Jak říkám, BIODERMA je úžasná a jsem s ní velice spokojená. Sérum je také vhodné jako podkladový krém pod mak-up. Obsahuje jemnou parfemaci, ale vážně jemnou a příjemnou. Tohle sérum rozhodně doporučuji těm, kteří mají mastnou pleť a dost problematickou. Nedávno jsem měla po celém těle ekzém, kvůli sprchovým gelům od Avonu, kteří strašně moc vysušují..Takže nemám co dodat. Prostě jsem spokojená a sérum je podle mého očekávání. Také splňuje úkoly, které splňovat má.
Navíc je tohle sérum i za skvělou cenu ! 
Tohle sérum si můžete zakoupit ZDE  

ZKOUŠEL NĚKDO Z VÁS UŽ TOHLE SÉRUM? JAKÝ MÁTE NA NĚJ NÁZOR?

4 komentáře:

  1. Rad Sébium používam už niekoľko rokov a doteraz som nič lepšie nenašla. (・ω・)

    ♡ * Freeman Face Masks * ♡

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle bioderma sebium vecicky jsou hodne znamy, ale jeste jsem se k tomu nedostala, nejak toho mam doma porad moc, ale jednou, az vsechno dojde a pujdu neco kupovat, chtela bych po tom sahnout :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)