čtvrtek 4. srpna 2016

Nuxe - Hydratační krém pro normální až smíšenou pleť

Ahoj všichni.
Dnes Vám chci říct pár slov k tomuto hydratačnímu krému od Nuxe.
S tímto krémem jsem spokojená. Když si krém nanesete, tak se hned vstřebá a vůbec se nemastí. Krém používám ráno a večer na vyčištěnou pleť. Podle mě se může používat i jako podkladový krém pod make-up. Krém rozjasní a dodá pleti zdravý vzhled. Neucpává póry, když mám akné - tohle velmi oceňuji, protože s akné mám sakra velký problém.  Příjemně voní. Má plno dobrých vlastností a nic špatného k němu říct nejde. Prostě mi krém sedí a jsem s ním spokojená. Co velice ocenuji je to, že se hned vstřebá a pleť krásně osvěží. Nesnáším krémy co jsou mastné a nevstřebají se, to prostě nejde ke mě :D
Pleť mám lepší ,více zdravou a hydratovanou,zapomněla jsem dodat, že také krásně hydratuje! Za mě tedy vážně dobrý krém, který vám můžu jen doporučit. Když se ráno vzbudím pleť nemám vůbec mastnou!
Tento krém si můžete koupit ZDE

3 komentáře:

  1. Je super, že máš produkt, kterému můžeš věřit a jsi s ním spokojená :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Ja už tak veľmi chcem vyskúšať niečo od tejto značky ♥ Snáď sa mi to konečne raz podarí! :) (・ω・)

    ♡ * Freeman Face Masks * ♡

    OdpovědětVymazat
  3. Nuxe znacka je hodne znama, ted nevim co to bylo, ale nejaky olejicek, nevim uz na co, ale obletel cely blogovy svet :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)