čtvrtek 4. srpna 2016

4 Programy, kde upravovat fotky.

Ahoj všichni..
Plno z Vás se mě na instagramu a na facebook stránce ptalo, kde upravuji fotky. A proto jsem se rozhodla, že vám o tom napíšu článek! :)


1. PICMONKEY
Úžasný program, kde se dají upravit fotky avšak jsou tam třeba nějaké obrázky nebo filtry ( všechno možné ) a pokud chcete třeba ten obrázek použít musíte se na stránce zaregistrovat! ( dané obrázky jsou označené a pokud na něj kliknete - upozorní vás, že se musíte zaregistovat nebo přihlásit.Na této stránce se dá vážně krásně upravit všelijaké fotky.






2. PIXIZ
V tomto programu je plno rámečků a různých obrázků, kde přidáte fotku popřípadě přidáte text a fotka se vám sama vytvoří kliknutím na GO.




3. PIZAP
V tomto programu je plno možnosti až od filtrů po samolepky a texty, rámečky a plno dalšího.


4.PIXLR EXPRESS
Tento program mám moc ráda! Hlavně se mi v tomto programů líbí filtry a rámečky!

24 komentářů:

  1. Já si nemůžu pomoct, ale prostě nedám dopustit na Photoshop. Sice se v něm pořád něco učím, ale za tu snahu to určitě stojí. ;)

    Tom z TH Svět

    OdpovědětVymazat
  2. Pickmonkey taky využívám, je to fajn na koláže a tak :-). Photoshop je super, ale uživatelsky náročnej. Jinak dík za další tipy. (www.wish-hope-life.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Picmonkey používám více jak 3 roky a zatím ho nemíním měnit :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Picmonkey mám ráda hlavně kvůli kolážím. Jinak mám ráda Gimp :)
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam mobil blackberry a ten naprosto nic nepodporuje a na pocitaci proslej windows takze ja jsem na tom s programama na upravovani fotek docela blede :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super, díky za tipy! Já používám poslední zmíněný - pixlr :) A pak picasa.

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  7. Pizap jsem používala před několika lety, teď už mi nějak nestačí, většinou na úpravu používám VSCO, ale moc děkuji za další tipy! :)
    Ohněm políbená

    OdpovědětVymazat
  8. Znala jsem všechny až na ten předposlední, nejlepší mi přijde Pixlr :D Takovéhle typy se hodí vždycky ^^ Pamatuju si, jak jsem byla dřív ztracená a nevěděla, kde upravovat xD

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujímavé programy :) Ja používam jedine Adobe Photoshop a Lightroom, síce sú strašne komplikované ale stojí to za to :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja keď potrebujem niečo upraviť cez notebook tak vždy siahnem po picmonkey ale cez mobil jedine vsco to je zatiaľ pre mňa najlepšia apka. Inak super typy, na pizape som bola závislá keď som bola menšia :)
    Prajem pekný zvyšok leta :)

    Natalie z BookLovers

    OdpovědětVymazat
  11. Pizap a Picmonkey používám, ty další dva zkusím příště! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)