neděle 7. srpna 2016

Recenze #13 - ASTRID - PÉČE O PLEŤ

Ahoj všichni.
Tentokrát jsem pro Vás testovala produkty na pleť od ASTRIDU takže moc děkuji za umožnění testování.


                                       ASTRID OSVĚŽUJÍCÍ ČISTÍCÍ PLEŤOVÁ VODA
 Tato pleťová voda mě hned překvapila na první pohled, víte proč? Strašně moc se mi líbí to balení! Je takové světlounce modré. Tato pleťová voda  je určená pro normální až smíšenou pleť, když se vzbudím tak mám mastnou pleť a když se vykoupu tak mám hned strašně suchou pleť, takže se mi to takto střídá. Navíc mám hodně problematickou pleť. Pleťová voda má strašně příjemnou vůni, takže vždy když si čistím pleť, tak s radostí! Odstraňuje zbytky nečistot z pleťi a pomáhá stahovat póry. Pěkně osvěží, pleť nechá hydratovanou a prostě jsem spokojená. Obsahuje tedy minerály a vitamín E. Po použítí je pleť hebká a vůbec neštípe. Použití je normální jako u všech čistících vod: Pleťovou vodu naneste na vatový tamponek a čistěte pleť. Myslím, že tyto pleťové vody jsou různé ( např: pro problematickou pleť, pro suchou plet atd ) Takže si vybere opravdu každý! Moc vám tuto pleťovou vodu doporučuji! Už vím, po čem příště sáhnu v drogerii.!
Tuto pleťovou vodu seženete určitě v DM, drogerie TETA. Cena se pohybuje okolo 69 Kč.

ASTRID OSVĚŽUJÍCÍ ČISTÍCÍ PLEŤOVÉ MLÉKO

Jako další jsem pro vás testovala tohle čistící pleťové mléko. Mléko mě také zaujalo na první pohled svým krásný balením ( můžete vidět na fotce ). Má odstraňovat make-up a osvěžovat pleť a musím říct, že tyto věci splňuje!  Mléko používá i moje maminka a je spokojená. Zase má příjemnou vůni. Pleť nevysušuje, zanechává pleť svěží! Obsahuje minerály a vitamín E. Všem doporučuji! Je to skvělá věcička se kterou jsem jedině spokojená.( Akorát se mi trochu ulomilo víčko)
Mléko seženete v různých DM, Teta drogeriích. A cena se pohybuje okolo 69 Kč.

ASTRID DENNÍ A NOČNÍ KRÉM

 

Krém je také pro normální až smíšenou pleť.Má krásné a zajímavé balení. Krém má úplně užasnou vůni, která je na pleťi cítit dlouho po natření. Hned se vstřebává za což jsem ráda! Nesnáším krémy, které jsou mastné a nevstřebají se hned.:D Pleť nechá krásně hebkou nebo-li hydratovanou a osvěženou! Krém chrání a hydratuje po dobu  24hod. Je to tedy denní a noční krém. Také napomáhá zlepšit elasticitu pleťi. Ptáte se na výsledky? Pleť nemám mastnou, zlepšil se její vzhled, je svěží a přirozená! Také doporučuji! Krém seženete někde po internetu, v DM, v Teta drogeriích. Cena je okolo 69 Kč.

Jaké krémy, čistící vody, čistící mléka používáte vy?

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)