čtvrtek 25. srpna 2016

Recenze: Vak Adidas - a-mania.cz

Ahoj všichni♥
Dnes tu mám pro Vás recenzi na Vak ADIDAS, který mi v rámci spolupráce zaslal e-shop A-MANIA.CZ
Tento e-shop prodává samé značkové věci. Sami se můžete kouknout.
Vybrala jsem si tento vak, který stojí myslím 201 Kč, ale nevím to jistě.Vak je ze super materiálu konkrétně polyesten a podle mě super materiál. Vak je docela veliký takže se tam vejde plno věci. Nejvíce, ale 4kg. Vak se má čistit pouze vlhkou látkou, ale jelikož jsem vak ještě neměla špinavý, tak jsem ho nečistila.Na zádech je pohodlný a nijak tam nepřekáží. Vak je vhodný na sport i do města, ale dokonce i do školy, na takové ty dny, kdy se moc neučíme. Je to tedy pravý ADIDAS, kdyby si někdo náhodou myslel, že je to fake. E-shop a-mania neprodává žádné fake věci. Šňůrky jsou také v poho - nijak není vak křivý! Akorát jsou šňůrky trochu větší, takže občas mi nějaká spadne z ramene, ale nevadí. Pro někoho kdo neví, vak se nosí na zádech je to takový ,, batůžek " do kterého si můžete dát cokoliv. Vak si vezmu určitě první dny do školy, kdy se nebudeme moc učit. Ale až to učení nastane, tak budu nosit školní batoh  a možná pokud knížky nebudou moc těžké, tak bych zvolila i vak. Je vážně pohodlný a dobře se nosí. Dokonce má i takový přichycení (viz foto) ( nevím jak to nazvat ) že ho můžete kamkoli pověsit. :)
Určitě se koukněte do kategorie vaků, třeba vás nějaký zaujme > Kategorie vaků 
Konkrétní odkaz na vak co mám já > TADY



 

6 komentářů:

  1. Pěkný vak na takové první dny školy úplně super) Mně by se hodil do fitka.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna vcera v noci jsem na netu na jednom eshopu delala velky nakup vaku. Nemohla jsem se rozhodnout, ktery vybrat, tak sem vzala asi patero :D Tenhle je taky hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)