středa 10. srpna 2016

Recenze #14 - Náramek - Poštovné zdarma

Ahoj všichni.
Dnes tu mám pro vás takovou recenzi na náramek ze stránky Poštovné Zdarma
( poštovné je tedy zdarma což je užasné!!)
Děkuji moc e-shopu za zaslání tohoto krásného náramku.
Náramek je z umělé kůže a je s přívěšky. Já jsem si vybrala tedy tmavě hnědý. Skvěle sedne na ruku, můžete ho nosit na každodenní nošení. Přívešeky se skládají z křidílek a mezi němi perlička, pak znak, který mi připomíná ten znak z Harryho Pottera :D vůbec nevím jestli je to on. A další přívešek jsou dvě sovičky spojené k sobě. Můj názor na tento náramek je takový: Má moc krásné přívešky to ano, ale také bych ocenila kdyby byl kratší.. Myslím to tak, že někdo má menší ruku a kdybych to dala třeba nějaké menší holčičce tak by jí to asi z ruky spadlo. Doufám, že je to k pochopení.
Náramek si můžete vybrat v jaké koliv barvě třeba : tmavě hnědý,modrobílá,světle hnědá, bílý.
Jinak se mi moc náramek líbí. Je vážně moc krásný. Hlavně se mi líbí ty přívěšky!
No a co bych řela k doručení? Abych byla upřímná, tak doručení asi trvá týden, což se mi zdá hodně. Také žáleží co si vyberete. Třeba mají u nějakých věci doručení do dvou dnů, ale to musí to zboží být asi v akci. Takže na náramk jsem čekala cca týden. 
Cena je normální jako u každých krásných náramků z umělé kůže. Koupit si ho můžete tedy za 259 Kč - ZDE


10 komentářů:

Děkuji za každý komentář! :)