úterý 23. srpna 2016

Citáty #2

Ahoj♥
Dnes pro Vás mám ještě jeden článek a budou to citáty♥
Většina z Vás to neví, ale jsem adminka na stránce ( HEY, I LOVE YOU) a přidávám tam různé citáty atd.. A tak mě napadlo dát je do článku! ♥
První díl citátů jsem psala asi v roce 2015 v listopadu - Můžete se podívat ZDE
Citáty jsem sama vymyslela.. 
Jdeme na to♥!











Jak se vám citáty líbí?

5 komentářů:

  1. Zní to zajímavě a rozhodně je to originální, pokračuj v tom♥

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
  2. Kýčovité a originální rozhodně ne. Ale na obrázky se docela hezky kouká, akorát škoda toho písma. Pokud font nebere hacky a carky, napiš tu větu a pak udělelej novou textovou vrstvu, do které napíšeš jenom háček nebo jenom čárku - třeba může být i z jiného fontu - a tu pak přemísti nad původní nápis. Bude to působit o moc líp, protože... kdo by si chtěl tisknout nebo ukládat něco, kde není diakritika?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, chtěla jsem napsat, že je to kýčovité. A originální že to rozhodně není. Aby si někdo mou první větu nevykládat mylně.

      Vymazat
  3. je to super :) aj tie citáty - ja som povedzme si pravdu závislá na citátoch takže sa mi tento nápad páči.

    Budem rada ak mrkneš aj na môj blog a tiež budem rada za každý komentár :)
    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)