pondělí 15. srpna 2016

Recenze #16 Parfums.cz - Lak na nehty - Rimmel London

Ahoj všichni.
Dnes pro Vás mám článek o laku na nehty, který je z PARFUMS.CZ
Vybrala jsem si tedy odstín 405 Rose Libertine. ( ROSE LIBERTINE )
Abych řekla pravdu, tak lak opravdu schne opravdu za 60 sekund, proto se jmenuje 60 seconds Super Shine.
Má krásnou lehce růžovoučkou barvičku, která je ideální na léto, i když tento rok léto moc není, tak i tak se hodí. Samozřejmě, že ho můžete používat třeba i v zimě, ale v létě je také ideální. Třeba k nějakým pěkným šatům. Akorát bych chtěla upozornit, že lak na první nalakování je docela světlý a také málo kryje. Proto doporučuji dávat 2x vrstvy. Když si objednáte lak přijde vám jakoby papírek a na tom máte napsané jak se to používá a takové podrobnosti, ale také je tam napsané, že lak se má dávat ve dvou vrstvách, samozřejmě záleží také na vás. Pokud vám nevadí, že bude lak světlý tak klidně stačí jedna vrstva. Také když si nalakujete nehty ve dvou vrstvách tímto lakem, tak schne déle. První vrstva zaschne již za 60 sekund, ale ta druhá schne o trošičku dýl než 60 sekund.. Ale není to tak hrozné jen to schne o trošičku dýl. K tomuto laku se podle mě hodí, třeba nějaké černé tričko či tmavě červené. Jen jsem chtěla říct, že se mi to moc líbí třeba s červeným trikem. Parfums.cz mají plno odstínů, ale také je docela blbé, že mají skladem jen 4 odstíny konkrétně: Double Decker, It's the cherry on top, Berries and cream,  a odstín, který mám já: Rose Libertine. Co je, ale nejlepší, je asi to, že i když je lak od RIMMEL LONDON, tak je za skvělou cenu! Rimml London má některé věci drahé, ale tento lak je za skvělou cenu! :) Do budoucna si určitě pořídím víc laků od Rimmelu do sbírky.
Když si něco objednáte, tak do dvou pracovních dnů je to u vás, takže doručení super!!
Nehty vypadají moc krásně! Jsem spokojená.
Cena: 49 Kč
Laky si můžete koupit TADY





4 komentáře:

  1. Mám stejný, jen v černé barvě :) A jsem s ním naprosto spokojená! :)
    Ohněm políbená

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kombinace s červenou se mi taky líbí a tele jako já by potřebovalo tak pěti vteřinové usychání, protože mě než to uschne obtisknu to všude, kde to jde a tím déle to trvá :P
    I když teď jsem si koupila 2 matné a ty uschly vážně ve vteřince, od značky Flormar.

    Budu ráda, když se mrkneš na blog a pokud tě zaujme, zanecháš komentář nebo se staneš pravidelným čtenářem ♥

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)