středa 17. srpna 2016

TOP 10 PÍSNIČEK

Ahoj všichni. Dnes tu mám pro Vás ještě jeden článek ve, kterém Vám řeknu moje nejoblíbenější písničky za poslední dobu.


1.Katy Perry - Rise
Katy Perry mám ráda docela dost. Proto se mi strašně moc líbí tato písnička Rise, která v českém překladu znamená něco jako VZESTUP nebo STOUPÁNÍ. Písnička je strašně chytlavá! Nejvíc se mi asi líbí rofrém, kde se zpívá: 

When, when the fire's at my feet again
And the vultures all start circling
They're whispering, "you're out of time."
But still, I rise




 

 2. Selena Gomez - Kill Em with kindness
Selenu Gomez mám taky moc ráda a ráda jí poslouchám. Písnička je úplně super, moc se mi líbí! V českém překladu znamená: Zabít je laskavostí, nebo Zabít s Laskavostí, každý si to domyslíme jinak. V refrému se zpívá: 

Kill 'em with kindness
Kill 'em with kindness
Kill 'em, kill 'em, kill 'em with kindness
Kill 'em with kindness
Kill 'em with kindness
Go ahead, go ahead, go ahead now



3. Justin Bieber - Company
Abych se přiznala Justina moc neposlouchám, ale tato písnička mě zaujala a moc se mi líbí! Nebo spíše líbí se mi od něho skoro všechny písničky, ale jak to všude hrají, tak už je pro mě ohraná, až se mi nelíbí. :D
Company v českém překladu znamená SPOLEČNOST.
V refrému se zpívá:
 
Can we, we keep, keep each other company.
Maybe we, can be, be each other's company,
Oh company.



4. Justin Bieber - I'll Show You
Jak říkám Justina moc neposlouchám, ale zalíbila se mi tato písnička, která v českém překladu znamená UKÁŽU TI. Písnička je taaak krásná♥
V refrému se zpívá:

I'll show you
I'll show you
I'll show you
I'll show you


5. Nick Jonas - Close ft. Tove Lo
Další písnička, kterou jsem si oblíbila je tato. V českém překladu znamená: ZAVŘÍT.
V refrému se zpívá:

Close, ooh
Oh, so close, ooh
I want you close, ooh
Cause space is just a word made up by someone who's afraid to get close, ooh
Oh, so close, ooh
I want you close, ooh
Oh, I want you close, and close ain't close enough, no



6. Gnash - I hate u, I love u
Za poslední dobu tuto písničku poslouchám snad furt! :D V českém překladu znamená Nesnaším tě, Miluji tě. V refrému se zpívá:

 I hate you I love you
I hate that I love you
Don't want to, but I can't put
Nobody else above you
I hate you I love you
I hate that I want you
You want her, you need her
And I'll never be her



7. X Ambassadors - Unsteady
Tuto písničku jsem jako poprvé slyšela na instagramu Petra Lexy, kde ji zpíval jako cover a tak se mi zalíbila. V českém překladu znamená NESTÁLÝ, NEJISTÝ.Písnička mi přijde takový na zamyšlení až smutná..
V refrému se zpívá:  

Hold, hold on, hold onto me
'Cause I'm a little unsteady
A little unsteady
Hold, hold on, hold onto me
'Cause I'm a little unsteady
A little unsteady



8.Shawn Mendes - Treat your better
Další pěkná písnička, která znamená v českém překladu LÉČIT TĚ LEPŠÍ něco v tomto smyslu.. V refrému se zpívá:

 I know I can treat you better
Than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all on your wasted crime
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can!



9. Miley Cyrus - Hand of love
Miley mám od jak živa ráda a taky mám ráda skoro všechny její písničky...V českém překladu znamená RUCE LÁSKY a myslím, že písničku točila hlavně do nějakého filmu, kde bude hrát, ale nevím to jistě. V refrému se zpívá:
 
 In the hands of love, we carry on
Stronger than we started
The ash and blood, the trail behind us
Wicked is the blinded
Who we are comes to life, yeah
Who we are comes to life





 10.  CARTISSS & ARTEE - NIKDY NEVÍŠ ft. ELIŠKA BRÖCKLOVÁ

 Jako poslední je česká písnička. 

Jaké písničky posloucháte vy?

3 komentáře:

  1. Selena je bezkonkurenční, moc se mi ta písnička líbí, díky tomu, že Sel vlastně tak nějak rozesílá do světa pozitivitu skrz její text ♥.
    http://gingerjannie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. První a druhou písničku mám moc ráda :) Písnička od Miley Cyrus mi nějak unikla, ale ráda si ji poslechnu :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Super výběr :) Chválím Miley Cyrus! :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)