čtvrtek 15. září 2016

Recenze: Sada na gelové nehty, Jak na gelové nehty?! - MAGIC NAILS.CZ

Ahoj všichni.
Dnes mám pro Vás recenzi na sadu která obsahuje vše pro začátečníky s gelovými nehty a ještě něco! Návod jak na gelové nehty! To vše z e-shopu MAGIC NAILS se kterýma spoloupracuji. <3

Doručení je rychlé do 2-3 pracovních dnů je sada u Vás! Přišla mi v takové velké krabici. Ten den jsem vůbec nevěděla co na co je, ale nějak jsem se to naučila. :D
Také jsem vůbec nevěděla jak se nehty dělají, ale poradila jsem si na internetu. Sada je vhodná pro začátečníky. Je tam vše co každý začátečník potřebuje.
Sada vypadá nějak takto:
Teď vám vypíšu co vše sada obsahuje:
Všechno jsem nafotila, ukážu vám to, napíšu k čemu to slouží a co to vlastně je.

- 1 ks 15ml UV gel Diamant
- 1 ks 5ml UV Extrémně bílý gel
- 1 kopýtko
- 1 ks štětec na gel- plochý č.2
- 500 ks buničinových tamponků
- 1 ks 100 ml čistič nehtů
- 2 ks pilníků (100/180,80/80)
- 1 ks olejíček na výživu nehtů
- 1 ks Primer
- 1 ks UV lampa jednozářivková bílá (včetně zářivky )
- 24 měsíců záruka na UV lampu

Samozřejmě v sadě byla UV Lampa.




Dále sada obsahovala pilníky, kterým jste si ,,zbrousili" svůj nehet.

Dál obsahovala umělé nehty. V balení je jich 100ks já si tam přidala i svoje co jsem měla doma.

Odstranovač gelu, tímto se stírá výpotek, aby ten nehet nijak nelepil.


Extra bílý gel se, kterým je to nejlepší na francouzskou manikůru.

Úplně průhledný gel se, kterým se tvaruje gelový nehet.
Jmenuje se DIAMANT.


Lepidlo na umělé nehty.

Nazvala bych to kleštičkami na nehty se kterým si můžete ušmiknout jak umělý nehet tak i svůj přírodní..

Nevím jak bych to nazvala, ale spíše takovou bruskou vážně nevím. Ta slouží k tomu když si vypilujete nehet tak si to tím ,,utřete" nebo-li očistíte...


Šablony, kterými si vytvoříte nehet jaký chcete...

Gel lak, který chráni na UV světle.


Odstraňovač kůžičky..


Regenerační olej s vůní ananasu.

500 ks buničinových tamponků.


Samozřejmě PRIMER.


Kopítko, kterým se stlačuje kůžička.


Hvězdičky na ozdobu.



Jak na gelové nehty?
Nehty si odmastěte - pomocí aply, odstranovače gelu.
Nehty si očistíte pilníkem.
Nanesete PRIMER. Počkáte 20s nebo klidně i dýl než zaschne.
Pokud chcete dlouhé nehty tak si odlepte šablonu z papírku a nastavte si ji na vlastní nehet - přilepte a silnou vrstvu gelu nanášejte.
Dejte zapéct na 2 minuty.
Otřete výpotek  pomocí odstranovače gelu.
Naneste si barevný gel pokud chcete barevné nehty.
Dejte zapéct na 2 minuty.
Naneste další vrstvu gelu, který dáte znovu zapéct na 2 minuty,
A dokončíte závěrečnou péčí bud bezbarvým lakem - nebo gel lakem - který chrání před UV světlem. Jinak gel, který je v této sadě DIAMANT vůbec nepálí!
Tohle je můj návod nebo-li jak já si dělám gelové nehty. Pokud by vám návod nevyhovoval najdete také plno návodů na youtube nebo na internetu.

Přidávám foto, kde jsem zkoušela ( na vzorníku ) francouzskou manikůru. Také přidávám fotku mých nehtů - vím, že to není dokonalé, ale dělala jsem si je na poprvé a myslím že na to, že jsou poprvé tak ujdou. Věřím, že když budu trénovat, tak se mi to povede líp.



Děkuji moc za spolupráci s e-shopem MAGIC NAILS. E-shop mi umožnil to, abych se gelové nehty naučila. Jsem spokojená a je to velice jednoduché takže si myslím, že to zvládne každý..Stalo se mi, že se mi i nehet odlepil, ale nic se neděje - pokud se vám nehet odpelí udělejte si nový. Také je velmi důležité to dělat pořádně a podle návodu! Stalo se mi, že jsem na nehty zapomněla dát PRIMER takže po chvilce mi nehty spadly, na to si dávejte pozor. Je to úplně skvělý e-shop na kterém najdete plno věcí, které potřebujete na gelové nehty.
Sada DIAMANT stojí 920 Kč, což je podle mě super cena, protože tam máte tolik věcí a hlavně UV lampu (některé)  stojí třeba víc než sada.
Koupit si ji můžete TADY!!!!!!!!!!!!!!!
Nebo se podívejte třeba i na jiné sady ZDE

Dělá někdo z vás gelové nehty nebo chcete začít?

2 komentáře:

  1. Za sebe musím říct, že mi to přijde fakt šíleně složité a rozhodně bych to ani nezkoušela :D Mám doma ale spoustu laků a občas si nějaký tedy použiju - gelovky jsem ale nikdy nezkoušela, to jen mamka. Ta je měla ráda, ale někam na ně chodila - teď už taky používá normální laky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dříve jsem si dělala nehty doma, ale teda byla to makačka, a kdybych se ještě někdy rozhodla, že půjdu na gelové nehty, tak určitě k někomu kdo v tom má větší praxi než já.. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)