pondělí 26. září 2016

Zjemňující krém na ruce DOVE - Opravdu zjemňuje?- Notino.cz

 Ahoj, dnes mám pro vás další kosmetickou recenzi!
Taky tak milujete krémy na ruce jako já?  Já neodolala a hned jsem musela vyzkoušet tento od Dove.
Na tomto krému mě asi jako první zaujal desing. Ten je takový jednoduchý a velice lákavý, proto jsem neodolala a vyzkoušela tento.

Aplikace krému je velmi jednoduchá. Otevřete víčko, dáte si krém na ruce a zase zašroubujete. Není to jako každý krém, má zajímavé to víčko ( foto ) 
Vůně je také velmi krásná. Krému stačí opravdu trochu a rozmažete ho po celých rukách. Hned se vstřebá, takže nemusíte mít obavy, že budete mít mastné ruce. Krém obvykle používám po umytí ruk, protože pak jsou ruce opravdu krásně jemné a nemáte je vůbec suché. Takže tento krém podle mě splňuje to, co má. Překvapil mě, protože jsem si myslela, že to bude obyč. krém na ruce. Značku DOVE mám hodně ráda, protože jí kdysi kupovala moje mamka pravidelně, obě jí máme moc rády. Ruce jsou po aplikaci krému hydratované, vyživené a krásně jemné! Navíc má konzistenci takovou spíše tekutější.


Účinky:

  • okamžitě zklidňuje a hydratuje suché ruce
  • hydratuje suché ruce
  • zanechává pokožku rukou extra jemnou a hladkou
  • má nemastící složení   

Tento krém bych doporučila těm, kteří mají suchou a drsnou pokožku.
Cena je  115 Kč a kupovat můžete Tady




2 komentáře:

  1. Kosmetiku Dove mám moc ráda, už pár let od nich používám deodorant, který si nemůžu vynachválit :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to víčko nevím, to by mi asi moc nevyhovovalo jsem zvyklá na ty zaklapávací, když mám mastné ruce určitě se to lépe zavírá takto než zašroubovává.
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)