neděle 11. září 2016

Recenze: Kosmetika Pevonia Botanica

 Ahoj všichni.
Dnes jsem si pro Vás připravila další recenzi, ale tentokrát na kosmetiku Pevonia Botanica
E-shop mi zaslal pár věci na testování v rámci spolupráce. Zaslali mi řadu pro dospívající.
O značce Pevonia Botanica
Přípravky Pevonia Botanica jsou složeny z nejčistějších přírodních ingrediencí, které pocházejí přímo z moře, rostlin, a minerálů. Jejich účinek je umocněn zpracováním, které využívá nejmodernější vědecké a technické poznatky. Výsledkem této spolupráce jsou unikátní produkty, které přináší viditelné výsledky.
Na produkty v péči o pleť sází mezinárodní hvězdy jako Angelina Jolie, Cate Blanchett, Cameron Diaz, Eva Mendes. V Čechách nedá na Pevonii dopustit Dana Morávková, který se stala i tváří značky. Výrobky Pevonia Botanica jsou bez parabenů, lanolínu a alkoholu.


Pleťové tonikum - Pro dospívající
Nazvala bych to čistící pleťovou vodou. Tonikum mě překvapilo, protože odstranuje všechny špínu z pleťi a nechává jí jemnou a hydratovanou. Vůbec nevysušuje. Má krásnou vůni, takže si pleť čistím s radostí! S tímto tonikem jsem spokojená. Splňuje to co má, proto se stal mým nejoblíbenějším tonikem ( čistící vodou )
Zjemňuje pokožku a pomáhá v boji proti škodlivým bakteriím. Čistí a osvěžuje pleť, zanechává jí hydratovanou. Má přírodní aroma po jahodách proto tak krásně voní!  Pokožka je po vyčištění čistá, svěží a připravená na další péči. Vhodné pro všechny druhy dospívající pokožky včetně citlivé. Tonikum používám ráno a večer.
Kupujte ZDE


 Pleťové mléko - Pro dospívající
 Mléko krásně voní a je ,,průhledné'". Má lehkou a příjemnou krémovou konzistenci. Snadno a dobře čistí pleť, odstranuje odumřelé buňky. Obsahuje vitamín C, vitamín A a kyselinu mléčnou. Také dobře  odstraňuje make- up. Hydratuje a zklidnuje pleť. Zabranuje vzniku akné. Obličej zůstane čistý bez suchých míst. S tímto mlékem jsem hodně spokojená, protože jak jsem psala krásně odstraní make-up a zabranuje akné. Používám ráno a večer.
Kupujte ZDE


 Hydratační krém - Pro dospívající
Tenhle krém je asi nejlepší z těchto 3 produktů. Voní úplně krásně! Hned se vpije, takže nevtváří na pleťi žádný mastný film. Krásně hydratuje plet, takže ji zanechá jemnou. Krém mě vážně překvapil. Efektivně hydratuje pleť po dobu 12 hodin. Neuspává pory, ničí bakterie, které vytváří akné, kontroluje tvorbu mazu. Dodává a udržuje zdraví mladistvé pleťi.. Zanechává pokožku vláčnou a zdravou. Doporučuji všem! <3
Kupujte ZDE




 Zaujala vás značka Pevonia?

1 komentář:

  1. Jé zrovna jsem se dívala v časopise na jejich reklamu s Danou Morávkovou myslím, a říkala jsem si, že musím od nich něco zkusit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)