neděle 2. října 2016

Souboj mých řasenek, která je ta nej?!

Aho všichni.
Už dlouho jsem přemýšlela o takovém "SOUBOJOVÉM" článku, kde Vám představím třeba mé řasenky a udělám z toho článek ve, kterém posoudím která je ta nejlepší a která mi vyhovuje. K řasenkám napíšu i kde jsem je koupila.  Pokud bude mít článek velký ohlas můžu z toho klidně udělat sérii ( další by byla třeba lesky na rty, krémy, apod. ) Na konci článku napíšu, která řasenka je ta nej!
*Tento článek není nijak sponzorovaný - nejezdá se o žádnou spolupráci, článek je čistě z mé hlavy.


1. Rimmel
Jako první řasnku tu mám Rimmel. Tuto řasenu si koupila moje mamka s tím, že jí nevyhovuje, takže mi jí dala. Abych řekla pravdu řasenku mám strašně ráda a asi ji používám nejčastěji. Řasy udělá vážně krásné - prodlouží je.  Kartáčk má takový zajímavý se, kterým se skvěle pracuje. Řasenku mám dluho a zatím nevysychá.
Je z teta drogerie, ale sehnat jí můžete určitě i v DM drogérii.



2. Bio2you
Tuto řasenku jsem dostala v rámci spolupráce od e-shopu BIO2YOU. Má strašně velkej kartáček, takže se s ní řasy dělají blbě. Ale jinak řasy pěkně natočí a řasenku mám ráda. Také jsem na ni psala recenzi, kterou si můžete přečíst.




3. Maybelline
Tuto mini řasenku mi zase dala mamku, protože jí nevyhovovala. Má strašný problém vybrat řasenku, která by ji dělala řasy takové, jaké chce. Koupila ji v teta drogerii.
Jinak řasenka rychle vysychá a řasy neudělá moc dobré.





4. Eveline
Tuto řasenku mi také dala mamka a mám jí už strašně dlouho, ale je furt dobrá. Vůbec nevím, kde ji koupila. Kartáček má super, kterým se dají vykouzlit krásné řasy.





5. Tuto řasenku jsem vyhrála v soutěži od zpěvačky Nelly Řehořové. Abych řekla pravdu řasenka je strašně suchá a musím si několikrát přejet řasy,aby byly alespon trochu namalované. Za mě nic moc, tato řasenka určitě nebude ta nej.




6. Vollare
Tuto řasenku sehnala moje mamka ve slevě za 25 Kč v tetě drogerii, ale zase jí nevyhovovala proto mi ji dala. Řasenka dělá krásně oddělené zatočené řasy, protože má úplně tenké štětinky za mě úplně super!



7. Avon
A jako poslední je řasenka Avon, kterou jsem od nich dostala, když jsem začínala dělat AVON a splnila jsem 900 Kč objednávky :D
Řasenka pěkně maluje jen dělá řasy strašně slepené, takže je pak musím ještě rozčesat kartáčkem na řasy, jinak za mě  super řasenka. :)




Tak to byly všechny moje řasenky. Ted se asi ptáte, která je ta nej? Dlouho jsem přemýšlela, která řasenka bude ta nej....
Jako nej řasenku jsem vybrala řasenku číslo 1, který je od RIMMELU. Zamilovala jsem si jí, protože jí mám už dlouho a vůbec nevysychá. Dělá krásné řasy, nemusím řasy přetírat na 10x jako u řasenky od Nelly. Za mě vyhrála teda řasenka RIMMEL SCANDALEYES.
Do komentáře mi můžete napsat jestli se vám tento článek líbil a jestli by jste chtěli další. Také mi můžete napsat jestli jsou kvalitově lepší fotky, protože jsem našla aplikaci na focení a přijde mi, že fotí dobře. Samozřejmě vím, že to není nijak moc kvalitní, ale zatím to stačí, nemám pravdu?

4 komentáře:

  1. Úplně dokonalý článek! ♥Taky jsem tohle měla v plánu no hold jsi byla rychlejší :D :D ♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Podľa mňa by bolo omnoho užitočnejšie, keby si namiesto zatvoreného obalu riasenky pridala napríklad fotku svojich rias po nanesení...

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce mi vyhovují řasenky od Maybelline (ty žluté) a Bourjois :-) naopak s Avonem jsem moc nadšená nebyla.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto bombový článek :) Já nejvíc používám řasenku od Essence, protože má naprosto úžasný kartáček :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)