pátek 21. října 2016

MEDIBLANC Whitening zubní pasta s bělicím účinkem - Notino.cz

V čem je zubní pasta MEDIBLANC Whitening jedinečná? Nejen že perfektně vybělí vaše zuby, zbaví je veškerých nečistot a usazenin a dlouhodobě osvěží váš dech, ale zároveň představuje celek unikátních procesů a složení, které jiné pasty nespojují a díky kterým zažijete opravdový pocit dokonale vyčištěných zubů. Navíc je velmi šetrná k dutině ústní.

Notino.cz mi tento vzoreček pasty zaslal k testování. Produkty MEDIBLANC jsou přírodní! - neobsahují parabeny ani syntetická sladidla (a další) což je super!  
Jelikož je pasta bělící, tak nebude chutnat nějak po jahodách. Chutná prostě jako žvýkačky bez cukru. Nebojte na to si časem zvyknete, tak jako já. Jinak chutná pasta v celku normálně. Krásně pálí! Teda alespoň mě to přijde super, ale někomu to může vadit. Pasta krásně voní.
Co se týče bělení musím říct, že nějaký menší rozdíl tam je. Jelikož mám pastu ve vzorečku 10ml, tak ji nemůžu testovat třeba dva měsíce a posoudit, mám jí asi 1-2 týdny -  a už po týdnu je vidět nějaký menší výsledek. Zuby mám vždy dokonale vyčištěné a to jen díky této pastě, co musím říct je, že ji docela dlouho cítím v pusy. Pastu MEDIBLANCK bych vám jen doporučila, protože je super.!
Co tedy od pasty očekávat?

  • dokonale vybělí zuby pomocí speciálních silik
  • vyčistí i špatně dostupná místa
  • posiluje zubní sklovinu
  • eliminuje zápach z úst
  • zanechává dlouhodobý pocit svěžesti v ústech
  • zajistí pocit dokonale vyčištěných zubů
  • je šetrná k dutině ústní i díky složení na přírodní bázi


Cena je 270 Kč což je podle mě trochu hodně na pastu, ale pasta vám vydrží dlouho a věřte, že budeme s výsledkami spokojeni. Za vyzkoušení nic nedáte :)
Kupovat pastu MEDIBLANC můžete >> TADY



1 komentář:

  1. oooooooooooo super pasta to musí bý t super mít pastu která ti ty zubi vibílí chtěla bych takovou pastu a každá taková pasta na zubi není tak super jako tato chtěla bych ju moc moc moc ale tobě to kláry došlo?? je to fakt moc super pasta to je asi vše co bych chtěla napsat určitě si povedeš skvěle kláry držím palce
    AHOJ BARBORA HÁNOVÁ si super :) (:-) ) love

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)