pondělí 3. října 2016

Dermacol tělové mléko se třpytkami - Parfums.cz / Notino.cz

Jako první bych vám chtěla říct, že stránka/ e-shop PARFUMS.CZ mění název na NOTINO.CZ
Jak už asi víte slovenský e-shop Parfums.sk se také přejmenoval na NOTINO.SK
Na dnešek jsem si pro Vás přichystala recenzi na tělové mléko se třpytkami od Dermacolu.

Tohle je můj první tělový krém od Dermacolu. Má krásné zlaté balení a hned na první pohled mě zaujala vůně tohoto krému. Voní asi po kokosu nebo já tam cítím kokos/vanilku něco mezi tím. Vůni kokosu a vanilky miluju, takže vůni jsem si zamilovala. Mléko je tekuté takže stačí trocha.  Mlékem se mažu, když se osprchuji. Má strašně moc třpytek takže jsem pak třpytivá :D
Mléko úžasně hydratuje a pokožka je pružná. Vůbec nemám suchou pokožku, protože mléko ji krásně vyživý a dodá ji co potřebuje..Po  namazání mám pokožku krásně jemnou a hydratovanou. Mléko bych vám doporučila hlavně kvůli vůni a kvůli účinkům, protože se hodí obzvlášť těm, kteří trpí na suchou pokožku. :)
Akorát je na tomto těl. mléku blbé, že ještě ráno mám na pokožce třpytky. :/
Ale mléko je spíše pro letní dny, kdy jste opálené.

Účinky:

  • dodává zlatavý třpyt
  • hydratuje
  • zjemňuje
  • vyživuje
  • regeneruje 

 Mléko stojí 118 Kč - kupujte ZDE




1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)