čtvrtek 6. října 2016

Hairburst - Přírodní vlasové vitamíny + Moje přeměna!

Ahoj všichni.
Asi před měsícem mi e-shop HAIRBURST zaslal jahodové "cucačky" v rámci spolupráce. A tak jsem si pro Vás připravila moji "přeměnu"

Co jsou to vlastně Hairburst?



Odkud Hairburst pochází?
Původem Hairbrust-u je Spojené království. Výrobcem je společnost HairBurt, zaměřující se na zdravé výživové doplňky. Hlavním cílem je přinášet trvalé a cenově dostupné výsledky pro podporu Vašeho zdraví a přirozené krásy.
Věříme, že krása kůže a vlasů vychází z nitra. Hairburst využívá pouze bezpečné a přírodní složky, které jsou klinicky testovány a osvědčené. Výrobky jsou nejen skvělým způsobem jak nastartovat Váš růst vlasů, ale mohou být také přidány jako doplněk do stávajícího režimu péče o vlasy. Začněte cestu k vlasům, po kterých toužíte s intenzivní směsí vitamínů a minerálů, které podporují růst vlasů zevnitř.

Co Hairburst dělá?
Hairburst Vám dodává vše co potřebujete k celkové pohodě a růstu dlouhých a krásných vlasů.
  • vlasy rostou rychleji a jsou silnější
  • vlasy jsou vyživené zevnitř
  • zlepšuje pružnost vlasů
  • zabraňuje lámání vlasů
  • zlepšuje Vaše celkové zdraví
Hairburst je klinicky ověřen! V klinickém testu ze 100 lidí 98% zaznamenalo rychlejší růst vlasů po užívání 3 měsíční dávky Hairburst-u.

Snad jste alespon trochu pochopili, co vlastně Hairburst je.
Jahodové cucačky stojí poměrně dost a to ( jsou už po slevě ) 599 Kč. Což je docela vysoká cena, ale budete se divit jak Hairburst zachrání vaše vlásky a podpoří je, aby rostly.
1 balení obsahuje 60 tabletek a berou se 2x denně ( tablety se užívají
30 dní ). Já jsem je brala hned ráno, když jsem vstala a pak třeba během dne a to odpoledne. Vůbec jsem nezapomínala, že mám brát vitamíny, protože jsem se těšila, až je budu brát! :D Jelikož jsou to jahodové "cucačky" tak chutnají velmi dobře - po jahodách - jako nějaké bonbony.

Moje hodnocení:
Hairburst můžu všem jedině doporučit, protože mé vlasy se tolik netřepí, nevypadávají, jsou prostě zdravé a to díky Hairburst! Na fotce "Přeměna" můžete vidět, že mi vlasy trošku porostly.. Celkově se mi zlepšila kvalita vlasů. Chtěla bych moc poděkovat HAIRBURST za poskytnutí 1 měsíční dávky. Ráda jsem Hairburst vyzkoušela a také "OTESTOVALA". Doporučuji všem! Jsem spokojená. :)
 Asi by jste chtěli vidět už tu mojí "přeměnu" tak jdeme na to!

Moje přeměna:

 Moc se omlouvám za fotku "Po měsíci" přesněji za kvalitu fotky, ale fotila jsem až ted večer.
HAIRBURST STOJÍ 599 KČ A MŮŽETE JE ZAKOUPIT TADY

Co říkáte na moji "PŘEMĚNU" ?
Zaujali Vás "cucačky" Hairburst?
Vyzkoušíte je někdy?

9 komentářů:

  1. Uz jsem o tom slyšela, vypadá to opravdu na kvalitní výrobek :) skoda, ze je to tak drahé. Ty normální stojí i přes 1000

    OdpovědětVymazat
  2. Vadí mi ta cena, za tu cenu je lepší Donna Hair :) doporučuji.
    http://coffeevee.blogspot.cz/2016/10/podzim.html

    OdpovědětVymazat
  3. Super, škoda tej druhej fotky, že to až tak dobre nevidno, ale určite tam rozdiel je. :-)
    Pozývam na giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu :) Budem rada ak sa zapojíš. :-)
    http://alfa-lu.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Nějakou dobu zpět jsem se na tyhle ,,prášky" koukala a moc mě zaujaly. Určitě bych je časem zkusila, jediný, co nepotřebuju, aby mi rostly vlasy, ty mi totiž rostou už tak nějak moc rychle :D

    Karolína

    OdpovědětVymazat
  5. Přemýšlela jsem že je také zkusím ale ještě jsem se furt nerozhodla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já o těchto vitamínech slyším poprvé a rozdíl je opravdu vidět. Nemám v plánu si je kupovat už jen kvůli ceně. Pokud ale má někdo opravdu velký problém s vlasy, tak si je zkusí koupit i za vyšší cenu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Téééda takovej fofr, po měsíci a vlasy tolik vyrostly... Právě přemýšlím o tom, že bych si zase nechala narůst delší vlasy, ale nebaví mě čekat - asi je vyzkouším :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Také jsem hairburst zkoušela, avšak tu klasickou verzi :) výsledek super, akorát bych doporučila fotku vyfotit pokud možno ze stejné dálky a dát obě fotky přesně vedle sebe, takhle se výsledek těžko porovnává:) podle mě by se vyplatilo počkat si na další den, a vyfotit výsledek na světle;) jinak recenze super 😊

    OdpovědětVymazat
  9. trošku premýšlam nad vitamínmi na vlasy, ale na druhej strane som celkom s mojimi vlasmi spokojná..možno len zo zvedavosti, čo to urobí :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)